8 خرداد 1396
شماره خبر: 178826

آمادگی 111 فعال رسانه ای برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آمادگی 111 فعال رسانه ای برای شرکت در انتخابات خانه مطبوعات البرز


جعفری رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز گفت: اعضای خانه مطبوعات البرز به منظور تعیین تکلیف فعالیت های صنفی خود، در انتخابات الکترونیکی سراسری که 10 خرداد ماه برگزار می گردد، شرکت می کنند.
مهدی جعفری اظهار داشت: بیش از 111 نفر از اصحاب رسانه استان البرز با درک مطلوبی از لزوم فعالیت تشکل صنفی، از طریق سامانه سراسری خانه های مطبوعات عضویت خود را به تایید نهایی رسانده اند و آماده اند تا در انتخابات هفتمین دوره هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات استان البرز شرکت کنند. وی افزود: از استان البرز 30 نفر برای هیات مدیره و بازرسی خانه مطبوعات نامزد شده اند که 10 نفر از حوزه مدیران مسئول، 8 نفر از حوزه روزنامه نگاران، 3 نفر از حوزه نمایندگی روزنامه های سراسری، و 9 نفر از حوزه بازرسان را شامل می شوند. جعفری خاطر نشان کرد: مطابق ماده 22 اساسنامه خانه مطبوعات، دو نفر از مدیران مسئول نشریات چاپی یا الکترونیک با یک نفر عضو علی البدل، سه نفر از روزنامه نگاران شاغل در رسانه های استان با دو نفر عضو علی البدل، یک نفر از مسئولان نمایندگی‌ها و سرپرستی‌های روزنامه های سراسری با یک نفر عضو علی البدل و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها با یک نفر عضو علی البدل در این دوره از انتخابات، برگزیده خواهند شد.
وی ادامه داد: مطابق ماده 41 اساسنامه خانه مطبوعات، دو نفر از اعضای خانه مطبوعات برای مدت یک سال مالی به عنوان بازرس اصلی و یک نفر به عنوان بازرس علی‏البدل انتخاب خواهند شد تا انجام وظیفه نمایند. رییس هیات مدیره خانه مطبوعات البرز گفت: در دوره سوم هیات مدیره خانه مطبوعات استان البرز تعامل فعالانه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی در تکمیل بانک های اطلاعاتی، دریافت زمین خانه مطبوعات و تصویب بودجه ساخت و اقدام جهت انتخاب پیمانکار، برگزاری جشنواره ها، فعالیت ها و بزرگداشت مناسبت های مطبوعاتی در استان برقرار شد و تلاش لازم برای حفظ وجهه و شان مطبوعاتی فعالان این حوزه علی رغم کاستی های مادی صورت پذیرد.
وی با قدردانی از تعامل نزدیک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل مطبوعات داخلی در راه اندازی سامانه سراسری اذعان داشت: امیدواریم نتیجه این تعاملات حفظ جایگاه والای فعالان مطبوعاتی در استان ها باشد و بتواند برای آنان ثمرات مادی، رفاهی، معیشتی، حمایتی و معنوی مناسبی را به همراه داشته باشد. جعفری در پایان از اصحاب رسانه استان خواست با شرکت در انتخابات خانه مطبوعات گامی محکم در جهت پیشبرد اهداف خود بردارند و به نامزدهای مورد نظر خود رای دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود