6 تیر 1396
شماره خبر: 180127

بیش از 2 هزار معلم کشور متقاضی انتقال به استان البرز شدند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بیش از 2 هزار معلم کشور متقاضی انتقال به استان البرز شدند


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 2 هزار و 400 نفر در سامانه نقل و انتقالات کشوری متقاضی انتقال به این استان شدند.
مراد مالمیر افزود: سامانه نقل و انتقالات وزارت آموزش و پرورش از اول خردادماه 96 به مدت یک ماه فعال شد تا فرهنگیان سراسر کشور که متقاضی جابه جایی محل کارشان هستند، اقدام به ثبت نام کنند.
وی با اشاره به اینکه در این سامانه فقط فرهنگیان رسمی، پیمانی و قراردادی امکان ثبت نام دارند ،اظهار کرد: پرونده متقاضیان طبق قوانین و ضوابط اداری در ستاد نقل و انتقالات آموزش و پرورش استان البرز مورد بررسی قرار می گیرد. وی بیان کرد: در سامانه نقل و انتقالات البرز ، 660 نفر متقاضی خروج از این استان شده اند. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: از اول خرداد تا دهم تیر ماه 96 اداره های آموزش و پرورش مبداء فرصت بررسی درخواست متقاضیان و کنترل مدارک افراد متقاضی نقل و انتقال را بر عهده دارند. مالمیر تصریح کرد: ادارات آموزش و پرورش مبداء باید از اول خرداد تا پانزدهم تیر ماه 96 همه موارد مربوط به درخواست معلمان را بررسی کنند. وی اضافه کرد: اداره های کل آموزش و پرورش استان ها ی مقصد هم از اول تیر تا پانزدهم تیر ماه جاریفرصت دارند پاسخگوی درخواست معلمان متقاضی انتقال به استانشان باشند. وی در ادامه به زمان نتایج نقل و انتقالات معلمان در البرز پرداخت و خاطر نشان کرد : نتایج فرآیند نقل و انتقال معلمان در این استان تا 31 مرداد ماه 96 اعلام می شود.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز افزود: از مجموع 660 نفر متقاضی خروج از استان 211 نفر معلم مقطع ابتدایی هستند و600 نفر از متقاضیان ورود به استان را آموزگاران ابتدایی تشکیل می دهد. مالمیر بیان کرد: 522 نفر از فرهنگیان استان نیز متقاضی جا به جایی درون استانی هستند که 174 نفر از این تعداد ابتدایی هستند. وی تاکید کرد: تمام فرآیند نقل و انتقال معلمان در این استان به صورت الکترونیکی انجام می شود و نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان حتی برای یکبار هم نیست. استان البرز 24 هزار و 41 معلم و 440 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود