18 مرداد 1396
شماره خبر: 182167

برتری دانش آموزان استثنایی البرز در مسابقات قرآن و نماز کشور

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برتری دانش آموزان استثنایی البرز در مسابقات قرآن و نماز کشور


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: دانش آموزان دختر مدارس استثنایی این استان در مسابقات قرآن ، نماز و عترت کشور برتر شناخته شدند.
عباس کشاورز افزود: دانش آموزان دختر استثنایی البرز در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت توانستند 3 رتبه برتر کشوری را کسب کنند. وی اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن ، نماز و عترت به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار شد، که در آن دانش آموزان دختر با نیاز های ویژه به رقابت پرداختند.وی بیان کرد: این مسابقات با هدف گسترش فعالیت های تربیتی و دینی ، ارتقای دانش قرآنی، احکام عبادی و رهنمودهای اهل بیت (ع) در بین دانش آموزان استثنایی کشور به مدت 4 روز اجرا شد. وی تصریح کرد: در این مسابقات 400 نفز از دانش آموزان دختر در مقطع تحصیلی متوسطه اول و دوم مدارس استثنایی کشور شرکت کردند. وی اضافه کرد: زهرا روحانی در این دور ه از مسابقات در رشته احکام و در گروه معلولیتی کم توان ذهنی و در رشته نهج البلاغه و گروه معلولیتی ناشنوا زهرا نجار زاده موفق به کسب رتبه اول شدند. رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز یاد آور شد: شکیلا سادات رحمانپور در رشته انشاء نماز و در گروه کم توان ذهنی رتبه دوم را در این دور ه از مسابقات کشوری به خود اختصاص داد.
کشاور ادامه داد: دانش آموزان استثنایی البرز تا کنون در مسابقات کشوری ویژه تابستان 96 در رشته های مختلف موفق به کسب رتبه های برتر زیادی شده اند که این مهم نشان از توانمندی ، اعتماد به نفس و مهارت آنها دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود