24 دی 1391
شماره خبر: 18361

تقدیرمدیرکل آموزش و پرورش البرز از مدیریت شهری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تقدیرمدیرکل آموزش و پرورش البرز از مدیریت شهری کرج


سپیدارآنلاین: در جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج، اکبر حلیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز به همراه مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج از همدلی و تعامل مطلوب مدیریت شهری با این نهاد آموزشی تقدیر و تشکر کردند.
صبح امروز جلسه شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با حضور سید علی آقازاده شهردار، تمامی مدیران مناطق و مدیران عامل سازمان ها، مدیران ستادی و معاونان شهرداری در محل باشگاه میلاد برگزار شد. میهمان ویژه این جلسه، اکبر حلیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و مدیران نواحی چهارگانه آموزش و پرورش کرج بودند که به منظور تقدیر و تجلیل از اقدامات، تعامل، همدلی و همکاری ویژه شهرداری در این جلسه حضور یافته بودند.
کرج در بحث آموزشی دچار چالش جدی است
در این جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به چالشهای جدی شهرستان کرج در تامین سرانه های آموزشی و مشکلات ناشی از عقب ماندگی های گذشته، همیاری و همدلی دستگاه ها را برای رفع مشکلات ضروری دانست. اکبر حلیمی افزود: برغم وجود مشکلات در حوزه آموزشی این استان، اما تاکنون با همت و همیاری مدیریت شهری کرج توانسته ایم تاحدودی این مشکلات را برطرف کنیم.
تعامل و همکاری مدیریت شهری با آموزش و پرورش استمرار داشته باشد
این مسئول عنوان کرد: در واقع تمرکز در ارائه خدمات در آغاز سال تحصیلی جدید به همت مدیریت شهری و همکاری دستگاه های مختلف، میسر شد. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات ناشی از اقتصاد مقاومتی و مسائل مالی نظام آموزش و پرورش، خواستار استمرار تعامل و همکاری مدیران شهری با این اداره کل شد.
تشکیل جلسات مشترک شهرداری با آموزش و پرورش ارزشمند است
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، ابتکار عمل شهردار کرج در تشکیل جلسات مشترک با مدیران آموزش و پرورش را اقدامی ارزشمند و بسیار موثر دانست و خواهان استمرار چنین جلساتی شد. حلیمی، عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری کرج را در بحث تشکیل ستاد استقبال از مهر مثبت ارزیابی کرد و گفت: اقدامات انجام شده از سوی این ستاد در مهرماه سال تحصیلی جدید قابل مقایسه با

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود