28 دی 1391
شماره خبر: 18652

آموزش مقدماتی رسانه در سرای روزنامه نگاران البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آموزش مقدماتی رسانه در سرای روزنامه نگاران البرز

سپیدارآنلاین: مدیر سرای روزنامه نگاران البرز از آغاز ثبت نام دوره های آموزشی رسانه در این مرکز خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند در چهار رشته خبرنویسی، تیترنویسی، گزارش نویسی و یادداشت نویسی آموزش رایگان ببینند و از دانشکده خبر مدرک معتبر دریافت کنند.
مجتبی اسکندری افزود: ثبت نام دوره های مقدماتی آموزش سرای روزنامه نگاران البرز در چهار رشته خبرنویسی، تیترنویسی، گزارش نویسی و یادداشت نویسی آغاز شده است.
وی افزود: این دوره بصورت کوتاه مدت 8 ساعته و رایگان بوده و در پایان نیز افرادی که با موفقیت طی دوره نمایند مدرک معتبر از دانشکده خبر دریافت می نمایند. مدیر سرای روزنامه نگاران البرز اظهار داشت: اساتید مطرح در حوزه خبر و رسانه آموزش اعضای سرای روزنامه نگاران را عهده دار خواهند بود. وی ادامه داد:علاقمندان درصورت تمایل می توانند با شماره 32541042 تماس حاصل نمایند تا نسبت به ثبت نام آنها در رشته مد نظر اقدام شود. مجتبی اسکندری همچنین از برگزاری دوره های پیشرفته رسانه نیز خبر داد و گفت: افرادی که با موفقیت دوره مقدماتی را پشت سربگذارند می توانند در دوره های پیشرفته که 240 ساعت خواهد بود شرکت کرده و مدرک معتبر از دانشکده خبر دریافت کنند. تا کنون 130 نفر از خبرنگاران فعال استان به عضویت سرای روزنامه نگاران درآمده اند و مراحل صدور کارت از سوی سرای روزنامه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود