24 آبان 1397
شماره خبر: 204917

البرز درجشنواره کانون ها ی فرهنگی تربیتی کشور برتر شناخته شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

البرز درجشنواره کانون ها ی فرهنگی تربیتی کشور برتر شناخته شد


رئیس اداره فرهنگی، هنری اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: کانون های فرهنگی و تربیتی این استان در سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربیتی سراسر کشور برتر شناخته شدند.
عباس زمانیان با اشاره به اینکه این جشنواره در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، اظهارداشت: در این جشنواره دستاوردهای 580 کانون فرهنگی و تربیتی فعال در استان های مختلف به نمایش درآمد.
وی بیان داشت: این جشنواره با تاکید بر نقش مکملی کانون های فرهنگی تربیتی در نظام آموزش و پرورش ، معرفی برنامه های کانون ها، شناسایی و معرفی خلاقیت ها و ابتکارات کانون ها در دستور کاری قرار گرفت. زمانیان، استفاده بهینه از تجارب ارزشمند کانون ها ، تقدیر از زحمات مربیان، شناسایی روش های نوین به منظور افزایش اثر بخشی برنامه های کانون و توسعه و ارتقای مهارت کارشناسان و مربیان کانون های فرهنگی تربیتی را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد. وی تصریح کرد: در غرفه های این جشنواره، فعالیت های دانش آموزان در رشته های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفت. « سومین جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور از بیستم تا بیست و چهارم آبان ماه 97 برگزار شد.» زمانیان اضافه کرد: کانون های فرهنگی تربیتی با برگزاری برنامه های عمومی ،انجمن ها و کارگاه های مهارت آموزی اهدافی نظیر توانمند سازی افراد ، تربیت شهروند حرفه ای و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان را دنبال می کنند. وی با اشاره به اینکه کانون ها با استفاده از ابتکارات و ارائه برنامه های مالی و اقتصادی بستر حرفه آموزی و مهارت را برای دانش آموزان فراهم می آورند، ادامه داد: در کانون های فرهنگی تربیتی به دنبال پرورش یک شهروند مطلوب با قابلیت ها و مهارت های فنی و اجتماعی هستیم. وی تصریح کرد: سومین جشنواره دستاوردهای کانون های فرهنگی تربتی در شش بخش که شامل نمایشگاه، فروشگاه و کارگاه های مهارت آموزی،یادمان شهدا، جنگ و ضیافت شبانه، کارگاه آموزشی مدیران و برنامه جوانه ها و بخش جنبی عملیاتی شد. وی تاکید کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ، برنامه های مختلفی در کانون های فرهنگی تربیتی البرز تدوین شده است. استان البرز 12 کانون فرهنگی و تربیتی دارد. البرز 450 هزار دانش آموز دارد.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود