20 خرداد 1398
شماره خبر: 215379

یک هزار و ۱۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی البرز اهدا شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

یک هزار و ۱۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی البرز اهدا شد


مدیر کل کتابخانه های عمومی البرز گفت: یک هزار و ۱۰۰ نسخه کتاب از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به کتابخانه های عمومی این استان اهدا شد.
احمد علی هراتی افزود: سازمان ملی استاندارد ایران با هدف حمایت و غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی استان یک هزار و ۱۰۰ نسخه کتاب را در موضوعات مختلف علمی برای توزیع در اختیار این استان قرار داد.
وی اضافه کرد: بروزرسانی و تقویت منابع کتابخانه ای از اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی استان است و مشارکت مردم و سایر سازمان‌ها در اجرای سنت حسنه اهدای کتاب می‌تواند برای تحقق این مهم اثرگذار باشد.
هراتی گفت: انتظار ما از مردم و مسئولان این است که کتاب‌های قابل استفاده و مازاد منازل و ادارات خود را برای استفاده عموم مردم و علاقه‌مندان به کتابخوانی به کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند.وی ادامه داد: پارسال حدود ۲۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد که بیشتر این کتاب‌ها در اختیار کتابخانه های عمومی مناطق کمتر برخوردار البرز قرار گرفت.هراتی افزود: مردم می‌توانند کتاب‌های اضافی خود را به نزدیکترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اهدا کنند.۶۹ کتابخانه مشارکتی، مستقل و نهادی با بیش از یک میلیون و ۲۰۰ جلد کتاب در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

منبع ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود