17 مهر 1398
شماره خبر: 222788

ویژه برنامه روز جهانی کودک در کانون البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ویژه برنامه روز جهانی کودک در کانون البرز برگزار شد


اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با همکاری فرمانداری ساوجبلاغ شهرداری هشتگرد و شهرداری شهر جدید هشتگرد و سایر نهادها و سازمان‌ها ، ویژه برنامه «کودک، بازی و نشاط» را به مناسبت روز جهانی کودک، برگزار کرد.
همایش بزرگ «کودک، بازی و نشاط»، ویژه گرامی‌داشت هفته ملی و روز جهانی کودک سه‌شنبه ۱۶ مهر ماه ۱۳۹۸ در سالن گلستان شهر جدید هشتگرد برگزار شد.قاسم سلیمانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در سخنانی در این مراسم ضمن تبریک هفته ملی و روز جهانی کودک، « آینده را باید ساخت»، را به عنوان شعار برای هفته‌ی ملی کودک عنوان کرد و خطاب به کودکان و نوجوانان حاضر گفت شما کودکان و نوجوانان آینده‌سازان ایران اسلامی هستید و امیدواریم که با کمک شما شاهد آینده‌ای خوب و سرافراز برای ایران اسلامی باشیم این مقام مسوول خطاب به خانواده‌ها و خادمان کودکان و نوجوانان، حاضر در سالن نیز گفت ما به عنوان متولیان و خادمان وظیفه داریم شرایط رشد و پرورش صحیح کودکان و نوجوانان در جامعه را فراهم کنیم.
وی ضمن تشکر از تمامی سازمان‌هایی که در برگزاری این برنامه همکاری داشتند از جمله فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ، شهرداری و شورای شهر جدید و شهرداری و شورای شهر هشتگرد، اداره بهداشت و درمان ساوجبلاغ آموزش و پرورش و سایر نهادها و ادارات که با این سازمان در برگزاری این برنامه همکاری داشتند، افزودامیدوارم بتوانیم شرایط بهتری را جهت شرکت تعداد بیشتری از کودکان و نوجوانان در فعالیت‌های مناسب فرهنگی فراهم کنیم . در این برنامه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و شاد و جذابی نیز برای کودکان تدارک دیده شده بود که اجرا شد.
قرائت آیاتی از قرآن توسط شایان نیک نژاد، پخش تیزر هفته‌ی ملی کودک، قصه‌گویی، بازی، مسابقه و سرگرمی، قرائت منشور آینده توسط ماندانا نیک پندار عضو مرکز هشتگرد و اجرای موسیقی توسط اعضای گروه موسیقی مرکز از برنامه‌های اجرایی در این مراسم بود. در این برنامه هم‌چنین از زهرا ناصر زارع مربی موسیقی مرکز هشتگرد و شایان نیک نژاد عضو قاری قرآن نیز تجلیل شد.در بخش کارگاهی این همایش نیز اعضا و دانش آموزان با حضور در غرفه‌های مختلف مانند قصه‌گویی، کاردستی، بازی، بهداشت، نقاشی دیواری با فعالیت‌های مختلف آشنا شدند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود