18 آبان 1390
شماره خبر: 2441

خبرنگاران و اصحاب رسانه جهت تکمیل پرونده عضویت در خانه مطبوعات اقدام نمایند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی


آندسته از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه که مدارک عضویت در خانه مطبوعات را ناقص ارائه نموده اند جهت تکمیل پرونده تسریع نمایند .
محمد طاهری رئیس اداره مطبوعاتی، تبلیغاتی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، ضمن بیان مطلب فوق افزود: 200 خبرنگار و اصحاب رسانه از ابتدای عضوپذیری خانه مطبوعات استان تا پایان وقت اداری روز 24 شهریور 90 (پایان مهلت عضو پذیری) تقاضای عضویت در خانه مطبوعات را ارائه نموده اند که نظر به بررسی مجدد و دقیق پرونده های متقاضیان مدارک ارائه شده توسط 74 متقاضی کامل و مابقی متقاضیان مدارک را ناقص ارائه نموده و پرونده آنان تکمیل نیست که این دسته از متقاضیان می بایست جهت عضویت در خانه نسبت به تکمیل پرونده اقدام نمایند در غیر این صورت فاقد شرایط لازم جهت عضویت در خانه مطبوعات شناخته می شوند.
وی افزود : به آن دسته از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه که مدارک عضویت را ناقص ارائه نموده اند اطلاع رسانی گردیده است تا نسبت به ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده اقدام نمایند . لذا خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه جهت اطلاع از وضعیت پرونده خود در خانه مطبوعات استان با اداره مطبوعاتی ، تبلیغاتی و اطلاع رسانی اداره کل (آقای سیاوشی) تماس گرفته و آن دسته از اصحاب محترم رسانه که طی اطلاع رسانی صورت گرفته پرونده آنان ناقص اعلام گردیده تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه 19 آبان فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده اقدام نمایند.
وی اظهار داشت : برای آن دسته از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه که پرونده آنان تکمیل باشد کارت موقت عضویت صادر خواهد شد که در روز پنج شنبه 19 آبان به آنان تحویل می گردد. لذا خبرنگاران محترم و نمایندگان رسانه های خبری جهت دریافت کارت موقت عضویت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مراجعه نمایند.
محمد طاهری افزود:آندسته از اعضای خانه مطبوعات که امکان حضور در جلسه انتخابات را ندارند می توانند حداکثر 24 ساعت قبل از برگزاری انتخابات (ساعت14:30مورخ شنبه 21 آبان )وکالتنامه خود به دیگر اعضای خانه مطبوعات را با مراجعه حضوری به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز – اداره مطبوعاتی ، تبلیغاتی و اطلاع رسانی ارائه و ضمن ثبت آن رسید دریافت نمایند و هر فرد تنها میتواند وکالت یک عضو را بپذیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود