3 آذر 1390
شماره خبر: 2504

پيام فرماندار ساوجبلاغ به مناسبت بزرگداشت هفته بسيج

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

پيام فرماندار ساوجبلاغ به مناسبت بزرگداشت هفته بسيج

سپیدار آنلاین: فرماندار ساوجبلاغ به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج پیامی صادر کرد.
علي حدادي در این پیام آورده است: پنجم آذر ماه در تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی، نقطه عطف بسیار مهم و آغاز حرکتی عظیم برای حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی محسوب می شود. بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) با صدور فرمان تاریخی خود مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین، شجره طیبه ای را بنیان نهادند که تاکنون برکات فراوانی برای انقلاب اسلامی و مردم شریف و مسلمان میهنمان به دنبال داشته است شجره طیبه ای که به تعبیر امام راحل عظیم الشان(ره) ، درخت تناور و پر ثمري است كه شكوفه هاي آن بوي بهار وصل و طراوت يقين و حديث عشق مي دهد.
این نهاد ارزشمند انقلابی با بهره گیری از شریف ترین و خالص ترین افراد و حضور در صحنه های مختلف از 8 سال دفاع مقدس گرفته تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های شوم فرهنگی و عقیدتی نقشی بسیار حساس ، مهم و اساسی را ایفا کرده است. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در اين خصوص فرمودند:«بسيج يعني حضور بهترين و بانشاط ترين و باايمان ترين نيروهاي عظيم ملت در ميدان هايي كه براي منافع ملي، براي اهداف بالا، كشورشان به آنها نياز دارد، هميشه بهترين و خالص ترين و شرافتمندترين و پرافتخارترين انسانها اين خصوصيات را دارند.» بي ترديد انديشه بسيج يك ارزش و مايه افتخار براي جامعه اسلامي ماست و بايد در راه پاسداشت و تقويت آن از هيچ كوششي فروگذار ننمود.
اينجانب ضمن گراميداشت هفته بسيج ، این مناسبت بزرگ را به همه بسيجيان سرافراز و دلاور تبریک گفته و موفقيت همگان را در راستاي آرمانهاي بلند حضرت امام خميني(ره) و منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود