3 آذر 1390
شماره خبر: 2509

هیات رییسه خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز آغاز به كاركردند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

هیات رییسه خانه مطبوعات و رسانه های استان البرز آغاز به كاركردند

هیات رییسه خانه مطبوعات و رسانه های جمعی استان البرز در نشستی با حضور مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان انتخاب و آغاز به كار كردند.
در این نشست 'عزیز حیدری ' به عنوان مدیر، 'مهدی كریمایی ' رییس ،'ملیحه مومن پور ' نایب رییس ،'یاسمن مرادی ' دبیر و سخنگو، 'محمد عزیزپور ' و'ام البنین خانی نژاد' به عنوان بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های جمعی استان انتخاب و معرفی شدند.
همچنین ' محمد غلام ابوالفضل ' خزانه دار ، 'اكبر حیدری ' و ' زهرا كورانی ' به عنوان عضو خانه مطبوعات و رسانه های جمعی استان البرز شناخته شدند.
'قادر آشنا'مدیركل فرهنگ و ارشاد استان البرز در این نشست گفت:باهمكاری و همفكری اعضای خانه مطبوعات و رسانه های جمعی باید گامهای موثری برای خدمت به خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان برداشته شود.وی افزود: انتظار می رود فعالیت های خانه مطبوعات و رسانه های جمعی استان البرز در سطح كشور الگو و نمونه قرار گیرد.
آشنا با اشاره به صدور مجوز 28 نشریه جدید از سوی هیات نظارت بر مطبوعات و رسانه ها برای استان البرز ،گفت: این استان از ظرفیت های گسترده علمی و فرهنگی برخورداراست و به طور قطع فعالیت نشریه های جدید به اعتلای اطلاع رسانی در منطقه پرجمعیت البرز كمك خواهد كرد.
وی افزود: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به سمت تخصصی كردن فعالیت های خود گام برمی دارد و برای حوزه های مختلف فرهنگی به صورت جداگانه برنامه ریزی كرده است .مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز اظهار داشت: به طور مثال حوزه نمایش و سینما در استان از مكان ویژه برای آموزش و ارایه خدمات مختلف به هنرمندان این عرصهبرخوردار می شود.در این نشست 'علاءالدین سیفی ' معاون مطبوعاتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز حضور داشت.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود