3 آذر 1390
شماره خبر: 2512

28 هیات دانش آموزی در كرج مراسم سوگواری برپا می كند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

28 هیات دانش آموزی در كرج مراسم سوگواری برپا می كند

موسسه فرهنگی دینی نور معرفت اعلام كرد: 28 هیات دانش آموزی بمناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در نقاط مختلف كرج برگزار می شود.
28 هیات دانش آموزی در كرج مراسم سوگواری برپا می كند.
مدیر عامل موسسه فرهنگی دینی نور معرفت 2 اظهار داشت: خوب كه گوش كنی بانگ هل من ناصر... حسین ابن علی (ع) بعد از 1371 سال هنوز هم به گوش می‌رسد ، مسلمان باشی یا نصرانی، فرقی نمی‌كند؛ خیمه اباعبدالله آن‌قدر وسیع و جهانشمول است كه دل هر شیفته‌ اهل معرفت، فطرت هر انسان عدالت‌خواه و قلب هر عاشقی را در خود جای می‌دهد.
حجت الاسلام ' حمید بهرامی رهنما ' افزود: در قرن بیست‌ویكم، در عصر دود و سیمان و در حسرت بودن انسان بما هو انسان ، تكیه عزاداری هیئت های دانش آموزی را برپا می‌كنیم و با عشق به حضرتش در آن سینه می‌زنیم.وی اضافه كرد: با فرا رسیدن ایام عزای سرور و سالار شهیدان و محرم الحرام ، 28 هیئت دانش آموزی موسسه فرهنگی دینی نور معرفت همچون سالهای گذشته با بر پا كردن مجالس عزا ، همراه با عمه سادات حضرت زینب (سلام الله علیها) در غم اصحاب عاشورایی امام عشق به سوگ می نشینند.
بهرامی گفت: این هیئات دانش آموزی كه در طول سال نیز به صورت هفتگی فعالیت دارند ، در دهه اول ماه محرم ویژه برنامه هایی به مدت 10 شب در 28نقطه كرج برگزار می كنند كه حدود 14 هزار نفر از دانش آموزان این مجموعه استان البرز در آن شركت دارند.وی افزود: این 28 هیات دانش آموزی شامل 19 هیات برادران و هشت هیات خواهران و یك هیات هم برنامه هیات الرضا (ع) است.
به گفته وی ، هیات الرضا (ع) ویژه فارغ التحصیلان دانش آموزی همین مجموعه و خانواده ها ، دانشجویان و طلاب كرج است كه در جمع باشكوهی در مصلی كرج در هیئت الرضا (ع) گرد هم می آیند تا در كنار هم با عرض تسلیت به محضر امام عصر (عج) با آرمان ها و ارزش های های عاشورا تجدید پیمان كنند.
بهرامی اظهار داشت: هیات الرضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام حسن كردمیهن و مداحی كربلایی سید امیر حسینی و كربلایی محمدشعبانپور در دهه اول محرم ، هر شب ساعت 22 در مصلای كرج برگزار میشود.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود