6 خرداد 1392
شماره خبر: 26113

رونمایي از دو عنوان كتاب حوزه دفاع مقدس در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

رونمایي از دو عنوان كتاب حوزه دفاع مقدس در البرز


سپیدارآنلاین: اداره كل حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان البرز همزمان با ايام خجسته فتح خرمشهر از دو كتاب با موضوع دفاع مقدس با عنوان بابام مثل پرنده‌س سروده خانم مستشار نظامي و از نيويورك تا دارخوين خاطرات عبدالرحيم افشار با بازنويسي مريم بذر افشان در منزل شهيد عليرضا محمودي پارسا رونمایي کرد.
مديركل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس استان البرز گفت: همزمان با ايام خجسته فتح خرمشهر از دو كتاب با موضوع دفاع مقدس با عنوان بابام مثل پرنده‌س سروده خانم مستشار نظامي و از نيويورك تا دارخوين خاطرات عبدالرحيم افشار با بازنويسي خانم مريم بذر افشان در منزل شهيد عليرضا محمودي پارسا رونمایي شد. سرهنگ پاسدار نادر اديبي گفت : ما در استان البرز در سالهاي گذشته تعداد قابل توجهي كتابهاي حوزه دفاع مقدس را آماده و توزيع نموده ايم و اين دو عنوان كتاب نيز در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و مقاومت تهيه و آماده توزيع گرديده است وانشاء ا... امسال مصمم هستيم تعداد بيشتري از اين عنوان كتابها در اختيار علاقمندان قرار دهيم .
طراحي و چاپ 2000 سالنامه رو ميزي دفاع مقدس در استان البرز
وی همچنین از طراحي و چاپ دو هزار سالنامه رو ميزي دفاع مقدس در استان البرز خبر داد و گفت : سعي نموده ايم دو عنصر زيبائي در طراحي و مستندات و تصاوير دوران دفاع مقدس را بگونه اي با هم هماهنگ نمائيم تا بيننده و مخاطب اين روز شمار علاوه بر دستيابي اطلاعات دوران دفاع مقدس با يك محصول فاخر و زيبا همراه گردد . وی افزود : استفاده از تصاوير منتخب و كارشناسي شده و زيباي جبهه و جنگ و طراحي هنري قابل قبول در اين محصول فرهنگي به چشم مي خورد و توزيع 2000هزار جلد از اين سالنامه

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود