12 آذر 1390
شماره خبر: 2649

امام جمعه ساوجبلاغ: اقدام نمایندگان مجلس دركاهش روابط با انگلیس خواست ملت ایران بود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

امام جمعه ساوجبلاغ: اقدام نمایندگان مجلس دركاهش روابط با انگلیس خواست ملت ایران بود

امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت : اقدام اخیرمجلس شورای اسلامی دركاهش سطح روابط دیپلماسی با دولت انگلیس،خواست ملت مسلمان ایران بود.
حجت الاسلام والمسلمین'محمدتقی ناطقی'درخطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ساوجبلاغ افزود: این اقدام شجاعانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سران آمریكا، انگلیس و رژیم صهیونیستی ثابت كرد كه ملت مسلمان ایران دربرابر زور و توطئه كوتاه نخواهد آمد.
وی بیان داشت: به طور قطع سیاست های دولت انگلیس و سران غرب در قبال ملت مسلمان ایران محكوم به شكست است زیرا این ملت برمدار اسلام و ارزشهای دینی و الهی حركت می كند. امام جمعه ساوجبلاغ گفت:سردمداران برخی كشورهای زورگوی غربی امروز درمقابل موج بیداری اسلامی و انسانی كه متاثر از انقلاب اسلامی ایران است،دچار تزلزل وسردرگمی شده و هربار برای رهایی از این وضعیت به توطئه جدیدی متوسل می شوند.
حجت الاسلام ناطقی افزود:اكنون سران سلطه درگل و لای فرورفته و توان رهایی از این وضعیت را ندارند. وی تاكید كرد: امروز ملت مسلمان ایران افتخار دارد كه با پیروی خط سرخ حسینی و ولایت به الگوی جهانیان تبدیل شده است. امام جمعه ساوجبلاغ دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به دیدار چهره به چهره استاندار البرزومدیران كل استانی با مردم این شهرستان گفت:این گونه حركت ها كه باهدف رسیدگی به مشكلات مردم انجام می شود،ستودنی است.
وی بیان داشت:مسوولان باید همیشه دربین مردم باشند و نیازهای اجتماعی و فرهنگی را مورد رسیدگی قرار دهند. وی نیز از توجه فرماندار ساوجبلاغ به مشكلات مردم این شهرستان قدردانی كرد.



منبع: ايرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود