29 مرداد 1401
شماره خبر: 271736

کارگاه طراحی بیلبوردهای شهری با عنوان «چهل» در کرج برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: کارگاه طراحی بیلبوردهای شهری با عنوان «چهل» با محوریت «نقش اربعین حسینی در تعالی خانواده» در کرج برگزار می‌شود.
محمد مهرابی اظهار کرد: کارگاه طراحی بیلبوردهای شهری با عنوان «چهل» با محوریت «نقش اربعین حسینی در تعالی خانواده» و با هدف اکران شهری، از تاریخ ششم تا هشتم شهریور، به همت دفتر هنرهای تجسمی حوزه هنری استان البرز با همکاری شهرداری کرج و با حضور استاد سید حسن موسی زاده، از چهره‌های نام آشنای گرافیک و طراحی پوستر به عنوان مربی، در مجموعه فرهنگی تفریحی میلاد شهرداری کرج برگزار می‌شود.وی بیان کرد: با توجه به اهمیت جایگاه خانواده در سبک زندگی ایرانی و اسلامی و نیز در راستای نقشه تحول حوزه هنری استان البرز، محورهای تولید اثر در این کارگاه، بر مبنای مضامین مرتبط با نهاد خانواده و اثرپذیری آن از رویداد معنوی و بین‌المللی پیاده‌روی اربعین حسینی، استوار شده است.رئیس حوزه هنری استان البرز تصریح کرد: از جمله محورهای این کارگاه، می‌توان به حضور کودکان و نوجوانان، زوج‌های جوان و سالمندان در اربعین حسینی و همدلی و یاری رسانی در پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد.
جاماندگان از پیاده‌روی اربعین یکی از موضوعات است
وی خاطرنشان کرد: جاماندگان از پیاده‌روی، مواجهه خانواده ایرانی با فرهنگ سایر ملل مسلمان و آشنایی ملل اسلامی با فرهنگ و آداب خانواده‌های ایرانی در اربعین حسینی، رشد و تعالی خانواده ایرانی بر اثر مشارکت در رویداد معنوی اربعین حسینی و سایر مضامین مرتبط با پیوند اربعین حسینی و نهاد خانواده از دیگر محورهای این کارگاه هنر هستند.
مهرابی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه، می‌توانند در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۰۲۰۳۷۷۳۲۴ و یا پست الکترونیکی Fest.artalborz@gmail.com پیام ارسال کنند.
وی اظهار کرد: از میان افرادی که رزومه حرفه‌ای خود را تا تاریخ ۳۱ مرداد به دبیرخانه این کارگاه ارسال کنند، حداکثر ۲۰ نفر برای شرکت در این کارگاه انتخاب و دعوت خواهند شد.
رئیس حوزه هنری استان البرز بیان کرد: به هر هنرمند مدعو مبلغ ۵ میلیون ریال به عنوان ورودی پرداخت و یک میز و امکانات جانبی مورد نیاز نیز داده خواهد شد اما به همراه داشتن لپ تاپ بر عهده هنرمند شرکت کننده است.وی تصریح کرد: کارگاه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد. در مدت زمان حضور هنرمندان در کارگاه، پذیرایی بر عهده دبیرخانه است.مهرابی خاطرنشان کرد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر تولید و ارائه کند و هر یک از آثار تولیدی ارائه شده، پس از تأیید، به مبلغ ۱۵ میلیون ریال خریداری خواهد شد در پایان این رویداد، به هنرمندان حاضر گواهی معتبر اعطا می‌شود.وی متذکر شد: همچنین پنج اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب و به صاحبان آنها مبلغ ۳۰ میلیون ریال اعطا می‌شود. آثار منتخب، با هدف چاپ و اکران شهری در اختیار شهرداری کرج قرار می‌گیرد.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود