11 تیر 1402
شماره خبر: 287859

مدارس شاهد استان باید کیفیت بخشی شوند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



نشست مدیران مدارس شاهد استان البرز با حضور مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در مدرسه شاهد عصمت برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به خانم پناهی روا مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس شاهد استان باید کیفیت بخشی شوند.علی حجرگشت با اشاره به بحث ثبت نام در مدارس شاهد گفت: در این زمینه باید تمامی قوانین و آیین نامه ها رعایت شود. وی افزود: تصور عمومی از مدارس شاهد انتظارات بسیار بزرگی برای این مدارس ایجاد کرده است و نباید میان آنچه که در این مدارس اتفاق می افتند با این انتظارات فاصله زیادی وجود داشته باشد.
حجرگشت با اشاره به حساسیت های مختلف موجود در مدارس شاهد گفت: مدارس شاهد به ویژه در حوزه مسائل تربیتی و پرورشی دارای حساسیت های خاصی هستند که باید مورد توجه قرار گیرد. وی ادامه داد: اعتقاد ما این است که نیرو های مدارس شاهد بادی در تمامی حوزه ها از نیرو های کیفی باشند و نباید نیرویی در این مدارس حضور داشته باشد که شان این مدارس را رعایت نمی کند.مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در انتها افزود: رئیس ستاد شاهد در هر منطقه ماموریت دارد نسبت به کیفیت بخشی در مدارس شاهد اقدام کند.
استقبال از مدارس شاهد یعنی، مردم به این مدارس اعتماد دارند
مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در نشست مدیران مدارس شاهد استان البرز گفت: استقبال از مدارس شاهد یعنی مردم به این مدارس اعتماد دارند.به گزارش اداره اطلاع رسان و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛ مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با حضور در جمع مدیران مدارس شاهد استان البرز در مدرسه شاهد عصمت از نزدیک به بجث و تبادل نظر با مدیران پرداخت.پناهی روا در این جلسه با اشاره به نقش مهم مدیران گفـت: مدیران مدارس نقش محوری در فعالیت ها دارند و اعتقاد داریم مدیر می تواند محور تمامی فعالیت ها باشند. وی در ادامه افزود: باید در فرایند ثبت نام در مدارس شاهد به گونه ای عمل کرد و شان و کرامت افراد رعایت شود.مدیرکل شاهد و امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: مدیران مدارس خط مقدم هستند و در سیاست گذاری باید کاملا با مدیران هماهنگ بود. و در انتها گفت: نام مدرسه شاهد با شهید و شهادت گره خورده و دارای تقدسی است که باید همه تلاش کنیم حافظ این نام مقدس باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود