27 تیر 1402
شماره خبر: 288913

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چهارباغ معارفه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



مراسم تکریم از تلاش های سرکارخانم رویا عظیمی احمدآبادی ، رئیس پیشین کتابخانه های عمومی چهارباغ و معارفه سرکار خانم فاطمه کیوانی به عنوان سرپرست جدید این شهرستان برگزار شد.
با حضور علی معدنی پور، مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز ؛ حجت الاسلام والمسلمین قادر محمدی امام جمعه شهرستان، داوود جعفری فرماندار شهرستان چهارباغ و مسئولین شهری و شهرستانی مراسم تکریم از تلاش های سرکار خانم عظیمی رئیس پیشین کتابخانه های عمومی چهارباغ و معارفه سرکارخانم کیوانی به عنوان سرپرست جدید این شهرستان برگزار شد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت های امام جمعه و فرماندار شهرستان چهارباغ و مسئولین این شهرستان در توسعه و ترویج کتابخوانی، از تلاش های رئیس پیشین اداره کتابخانه های عمومی چهارباغ در جهت پیگیری اهداف نهاد کتابخانه های عمومی تقدیر کرد و عنوان داشت: سرپرست جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چهارباغ از نیروهای کارآمد و با تجربه کتابخانه های عمومی استان است و امیدواریم با حمایت مسئولین در جهت پیشبرد اهداف نهاد کتابخانه های عمومی گام بردارد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات قریب به 2 سال سرکار خانم رویا عظیمی احمدآبادی به عنوان رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چهارباغ قدردانی شد و سرکارخانم فاطمه کیوانی به عنوان سرپرست این اداره معارفه شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود