20 مهر 1402
شماره خبر: 293690

آموزش و پرورش استثنایی، روی ریل دانش تخصصی و کاربردی

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی



سلیمانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز از برگزاری اولین آزمون برای جذب نیروی تخصصی توانبخشی در مدارس استثنایی خبر داد.
وی گفت: بعد از دو دهه انتظار برای اولین بار شرایطی برای وزارت آموزش و پرورش فراهم شده است که نیروی متخصص مورد نیاز توانبخشی مدارس و مراکز استثنایی را تامین نماید.
سلیمانی افزود: متقاضیان خدمت در آموزش و پرورش استثنایی تحت عنوان " مربی امور آموزش معلولین " پس از شرکت در آزمون تخصصی و پس از احراز صلاحیت های حرفه ای لازم، در مدارس استثنایی به عنوان "کاردرمانگر و گفتاردرمانگر" مداخلات راهبردی توانبخشی و آموزشی ویژه را برعهده خواهند داشت.
وی ادامه داد: این آزمون روز جمعه ۲۱ مهر ماه برگزار می شود، آزمون در دو مرحله انجام و آزمون کتبی اولیه ۴۰ درصد و ارزیابی تکمیلی تخصصی ۶۰ درصد امتیاز خواهد داشت.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرزتصریح کرد: ۴۷ نفر داوطلب استخدام در استان البرز ثبت نام نمودند که از این تعداد، مطابق سهمیه اختصاص داده شده به استان البرز، ۱۴ نفر مورد پذیرش قرار خواهند گرفت.گفتنی است آزمون داوطلبین البرزی، در پایگاه های مشخص شده شهر تهران برگزار می گردد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود