4 دی 1390
شماره خبر: 3253

دومین یادواره شهدای ارتش استان البرز برگزار می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دومین یادواره شهدای ارتش استان البرز برگزار می‌شود

دبیر اجرایی یادواره شهدای ارتش استان البرز از برگزاری دومین دوره این یادواره با هدف بزرگداشت و تجلیل خانواده معظم شهدا و ایثارگران ساکن این استان خبر داد.
امیر سرتیپ دوم بازنشسته مسلم بهداری اظهار داشت: یکی از تاکیدات رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی این است که همواره یاد و خاطره شهدا و ایثارگران را زنده‌ نگاه داریم تا نسل‌های سوم و چهارم از فضای ایثار و شهادت دور نگردند. وی تصریح کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند که جنگ هشت ساله برای ملت و انقلاب ایران برکات بسیاری به همراه داشت، یکی از برکات جنگ افزایش روحیه خودباوری،‌ استقامت و مقاومت است که با زنده‌نگاه داشتن یاد شهدا این روحیه ارزشی در میان نسل‌های جوان که جنگ تحمیلی را درک نکردند، ترویج می‌گردد.
دشمن از دوران جنگ مصمم‌تر شده است
این فرمانده ارشد نظامی با تاکید بر اینکه شکست دشمنان اسلام و انقلاب در طول دفاع مقدس موجب دست برداشتن آنها از ایجاد توطئه علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران نشده است، گفت: دشمنان امروز از دوران جنگ مصمم‌تر شده و به همین دلیل ما باید با حفظ بصیرت و روحیه ولایت‌مداری خود را آماده مقابله با تهدیدات تازه کنیم. بهادری تاکید کرد: تحقق این مهم با حفظ آرمان‌های شهدای اسلام و انقلاب محقق می‌گردد و برگزاری یادواره‌های شهدا به ویژه یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز با همین هدف انجام می‌شود. وی تصریح کرد: سال گذشته در زمستان ما نخستین یادواره شهدای استان البرز را برگزار کرده و دومین دوره این مراسم امسال نیز با هدف تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران ساکن استان برگزار خواهد شد.
برگزاری یادواره شهدای البرز به صورت منظم و سالانه
بهادری ادامه داد: در همین زمینه ادارات مختلف به ویژه استانداری،‌ اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و همچنین اداره ارشاد با یادواره شهدای ارتش البرز همکاری خوبی داشته و تلاش ما این است که هر ساله یادواره فوق را به صورت منظم برگزار کنیم. به گفته وی، دومین یادواره شهدای ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز پانزدهم آذرماه در کرج برگزار شده و در این مراسم برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای ترویج روحیه ایثار و شهادت در میان جوانان و همچنین تقدیر از خانواده معظم ایثارگران اجرا خواهد شد. بهادری در پایان اظهار امیدواری کرد، با همکاری مردم و دستگاه‌های اجرایی شاهد تحقق هدف نهایی یادواره مبنی بر زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا محقق گردد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود