1 مرداد 1392
شماره خبر: 37595

البرز در سومین جشنواره رضوی میزبان سبک زندگی امام رضا(ع) می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

البرز در سومین جشنواره رضوی میزبان سبک زندگی امام رضا(ع) می شود


برگ های روز شمار یک به یک ورق خوردند تا دوباره فصل جشنواره رضوی از راه برسد و عطر فرهنگ رضوی را بار دیگر در جای جای استان بگستراند، جشنواره رضوی از راه رسید تا دوباره کبوترهای جَلد آسمان هشتم امامت مدتی را میهمان این استان باشند و بر فراز البرز اوج بگیرند ...
آری پاییز برای البرزی ها فصل آشنایی است که عطر فرهنگ رضوی را از آستان مقدس امام هشتم شیعیان، عالم آل محمد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به ارمغان می آورد تا از سایه سار نگاه این امام همام و طلیعه منورشان برکاتی هم به خدمتگزاران آستانش برسد...و چه طلعتی فرخنده تر از دهه کرامت که هر سال بهانه ای می شود برای میزبانی جشنواره بزرگ نهضت کتابخوانی رضوی. استان البرز این بار میزبانی جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی را با موضوع « سبک زندگی» عهده دار است و مهیای برپایی سومین جشنواره رضوی مهیا می شود. جزئیات بیشتر این جشنواره را از زبان مسئول کمیته روابط عمومی ، تبلیغات و اطلاع رسانی « سومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی» در استان البرز جویا می شویم.
البرز، مجری نهضت کتابخوانی رضوی در گستره ملی
اسد ا...جعفری جلگه از جزئیات جشنواره می گوید، اینکه امسال یازدهمین سالی است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره را در رشته های مختلف برگزار می کند و استان البرز هم پس از تشکیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با هماهنگی وزارت متبوع و دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به عنوان مجری این جشنواره در گستره ملی است. وی می افزاید: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برای سومین سال جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی را در قالب بزرگترین مسابقه کتابخوانی کشور برگزار می کند.
جشنواره رضوی سال گذشته بیش از 9 هزار شرکت کننده داشت
این مسئول از تجربه سال گذشته این جشنوار هم می گوید اینکه سال گذشته کتاب «خورشید دوآسمان» نوشته حجه الاسلام و المسلمین رزاقی از علما و نویسندگان استان البرز بعنوان کتاب محوری جشنواره در تیراژ بالا منتشر شد و بیش از 9 هزار نفر از سراسر کشور در جشنواره شرکت داشتند.
نخستین گام ها برای سبک زندگی رضوی برداشته شد
جعفری جلگه می گوید: سال گذشته بعد از پایان یافتن دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی برنامه ریزی ها برای سومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی آغاز شد و در گام نخست با تشکیل شورای سیاستگذاری جشنواره، کمیته علمی جشنواره تشکیل و تحقیق برای انتخاب موضوع و کتاب مناسب برای جشنواره سال 92 آغاز شد.
سبک زندگی سیاست امسال جشنواره رضوی در البرز
وی افزود: پس از

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود