4 مرداد 1391
شماره خبر: 9400

15مرداد ماه آخرین زمان شرکت در جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

15مرداد ماه آخرین زمان شرکت در جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی

سپیدار آنلاین: دبیر اجرایی دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی آخرین زمان شرکت در این جشنواره را تا 15 مرداد ماه ذکر کرد و گفت: کتاب خورشید دو آسمان با تخفیف 50 درصدی در سراسر کشور عرضه می شود.
علاء الدین سیفی ضمن اشاره به مراکز عرضه کتاب خورشید دو آسمان با بیان این مطلب گفت: عرضه کتاب خورشید دو آسمان با 50 درصد تخفیف با هدف افزایش امکان خرید کتاب برای عموم مردم انجام می شود. وی افزود: در حال حاضر کتاب خورشید دو آسمان در کانون های فرهنگی هنری مساجد، حوزه های علمیه، پایگاه های بسیج و برخی از کتابفروشی ها در نقاط مختلف کشور عرضه می شود.
15 مرداد آخرین زمان شرکت درجشنواره
دبیر اجرایی دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی آخرین زمان تکمیل پاسخ نامه های این جشنواره را تا 15 مرداد ماه اعلام کرد و گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با آغاز دهه کرامت در کنار هدایای نقدی و لوح تقدیر، جایزه ویژه برگزیدگان سفر خانه خدا و مشهد مقدس خواهد بود. سیفی در پایان شرکت برای همه گروه های سنی را در این جشنواره بدون ممانعت ذکر کرد و افزود: علاقه مندان در همه گروه های سنی می توانند پاسخ نامه های خود را تا زمان ذکر شده به دبیرخانه این جشنواره واقع در خیابان مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارسال کنند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود