25 دی 1390
شماره خبر: 4036

کلانشهر کرج به دلیل وجود خرده فرهنگها نیازمند اقدامات بنیادی در حوزه فرهنگی است.

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کلانشهر کرج به دلیل وجود خرده فرهنگها نیازمند اقدامات بنیادی در حوزه فرهنگی است.

سپیدارآنلاین:سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج فعالیت در حوزه فرهنگ را در شهر کرج حساس ذکر کرد و گفت: طی یکسال گذشته اقدامات فرهنگی بسیار خوبی در سطح شهرستان انجام گرفته است که قابل تقدیر است اما برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند همکاری سایر دستگاههای مرتبط با این حوزه هستیم.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیده زهرا حسینی ضمن اشاره به فعالیت های فرهنگی در شهر کرج، این امر را حساس دانست و گفت: هرچند تاکنون اقدامات قابل تقدیری از سوی مسئولان امر صورت گرفته اما سطح توقعات از این نهاد فرهنگی به دلیل قابلیت های بالایش بیش از اینهاست.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرج اظهار داشت: شهرستان کرج به دلیل وجود خرده فرهنگها نیازمند فعالیتهای بنیادی است که بحمدالله با وجود مسئولین فرهنگی شاسته و باتجربه تاحدودی این امر محقق شده است . وی افزود: کار در حوزه فرهنگ نیازمند انجام مطالعات کارشناسی، دقیق و مبتنی بر اصول فرهنگی برگرفته از فرهنگ اسلامی است. حسینی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به تعاملات خوبی که بین دستگاه های فرهنگی وجود دارد، امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد برآورده شدن تمامی خواسته های مردم و اصحاب فرهنگ و هنر باشیم. کما اینکه طی همین یکسال اخیر با همت مدیران فرهنگی و علی الخصوص مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شاهد اوج شکوفائی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود