8 اسفند 1390
شماره خبر: 5254

نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در کمالشهر افتتاح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در کمالشهر افتتاح شد

سپیدار آنلاین: نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در کمالشهر طی مراسمی با حضور مسئولان فرهنگی استان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، قادر آشنا در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از کسانی که ظرف مدت کوتاه اقدام به راه اندازی این نمایندگی نمودند گفت: فرهنگ یکی از جدی ترین حوزه هایی است که در زمینه توسعه و افزایش فعالیت در تمامی بخش های آن توصیه فراوان شده است. وی خاطر نشان کرد: انجام فعالیت های فرهنگی لزوماً نیاز به صرف بودجه فراوان و اختصاص فضای فیزیکی خاص ندارد و اگر هدف واقعی ارتقای فرهنگ باشد در مکانی محدود و امکاناتی اندک هم امکان پذیر است. آشنا در این زمینه به احداث ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان های البرز اشاره کردو افزود: علی رغم وجود برخی محدودیت ها شاهد انجام فعالیت های مناسب فرهنگی از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی فردیس،محمد شهر،ساوجبلاغ و... در استان البرز هستیم.
روح نشاط در بین مردم با گسترش حوزه فرهنگ زنده نگه داشته می شود
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تداوم روح نشاط در بخش های مختلف جامعه و بین اقشار مختلف در گرو توسعه فعالیت های فرهنگی است که این امربا نگاه ویژه مسئولین به این حوزه حاصل می شود. وی در بخش پایانی صحبت هایش به موضوع انتخابات اشاره کردو گفت: انتظار می رود مردم استان البرز در اولین سالی که در قالب یک استان مستقل به پای صندوق های رای می آیند،مشارکت و حضور پرشوری داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود