26 دی 1390
شماره خبر: 4130

کمیته‌های انجمن‌های اسلامی و قرآن ستاد دهه فجر تشکیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

کمیته‌های انجمن‌های اسلامی و قرآن ستاد دهه فجر تشکیل شد

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: دو کمیته انجمن‌های اسلامی، هیئت‌های مذهبی و نیز قرآن ویژه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان تشکیل شد.
حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی اظهار داشت: این کمیته‌ها در حوزه تبلیغات اسلامی استان برای برنامه‌ریزی در مورد برگزاری آیین‌های ویژه دهه مبارک فجر امسال تشکیل شده است. وی افزود: در راستای برنامه‌ریزی هر چه بهتر ویژه برنامه‌های دهه فجر کمیته‌های فرعی نیز در شهرستان‌ها و روستاهای استان تشکیل شده است. مسعودی، اعزام مبلغ به مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها، نهادها، موسسات و ارگان‌های دولتی و خصوصی در آستانه ایام دهه فجر را از برنامه‌های در نظر گرفته شده این دو کمیته برشمرد و ادامه داد: برگزاری گفتمان‌های دینی جوان با موضوع دهه فجر و نیز موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در مراکز آموزش علمی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، برگزاری مسابقه ویژه کتاب‌خوانی با موضوع دهه فجر را یکی از برنامه‌های اداره کل تبلیغات در این دهه اعلام کرد و گفت: مسابقه کتابخوانی با موضوع دهه فجر در ایام بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران است که برای عموم برگزار می‌شود. وی یادآور شد: برای برگزاری این مسابقه سه هزار جلد کتاب تهیه شده است که در ایام دهه فجر توزیع خواهد شد. مسعودی یادآور شد: به منظور تشکیل ستاد فعال دهه فجر در روستاهای پر جمعیت، هماهنگی‌های لازم با روحانیون مستقر و تحت پوشش این نهاد صورت گرفته و 46 روحانی در این زمینه فعالیت خواهند داشت.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود