9 بهمن 1390
شماره خبر: 4484

ماه و نگاه

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

ماه و نگاه

سپیدار آنلاین: در ايام دهه فجر؛«شاه بي شين» به حوزه هنري استان البرز مي‌آيد.
به گزارش سپیدار و به نقل از واحد خبر حوزه هنري استان البرز، آخرين نوشته محمدكاظم مزيناني با عنوان «شاه بي شين» كه از سوي انتشارات سوره مهر به چاپ رسيده است در سلسله جلسات «ماه و نگاه» در حوزه هنري استان البرز نقد و بررسي مي‌شود.
اسماعيل آجرلو، معاون فرهنگي حوزه هنري استان البرز گفت: با فرا رسيدن ايام پرغرور پيروزي انقلاب اسلامي و با حضور دكتر صابر امامي ـ نويسنده و رئيس دانشكده هنر كرج، اعضاي كارگاه داستان‌نويسي حوزه هنري البرز به نقد و بررسي رمان مذكور مي‌پردازند. وي افزود: رمان «شاه بي شين» نوشته محمدکاظم مزینانی اثری است که براساس زندگی محمدرضا شاه پهلوی توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. داستان این کتاب از بیماری شاه آغاز می‌شود و سپس با نگاهی به گذشته از کودکی تا لحظه مرگ محمدرضا پهلوی را روایت می‌کند آن هم روایت اول شخص، همچنین نوع نگاه شاه به زن، جامعه، دنیا، اطرافیان و حتی روابطش با اشیا و حیوانات در این رمان بخوبی به تصویر کشیده شده‌اند.
گفتني است؛ علاقه‌مندان جهت تهيه كتاب مي‌توانند به دفتر آفرينش‌هاي ادبي حوزه هنري استان البرز واقع در كرج، خيابان مطهري، بلوار نبوت، خيابان ميلاد4، شماره 82 مراجعه نمايند.
نقد و بررسي اين رمان روز چهارشنبه 19 بهمن ماه 1390 از ساعت 15:30 در سالن اجتماعات حوزه هنري استان البرز برگزار و ورود براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود