10 بهمن 1390
شماره خبر: 4543

رییس اداره مطبوعات ،تبلیغات و اطلاع رسانی: انتخابات انجمن ناشران استان البرز برگزار شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

رییس اداره مطبوعات ،تبلیغات و اطلاع رسانی: انتخابات انجمن ناشران استان البرز برگزار شد

سپیدار آنلاین: انتخابات انجمن ناشران استان البرز با حضور اعضای این انجمن و مسولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، محمد طاهری با اعلام این خبر گفت: با این انتخابات اولین مجمع عمومی استان تشکیل و ضمن تایید اساسنامه هیات مدیره و بازرسان آن انتخاب شدند. وی خاطر نشان کرد:17 ناشر در این انتخابات شرکت که از میان آنها رضا مدیر فلاح انتشارات فلاح،حسن سرافراز انتشارات سرافراز،محمد رضا عظیمی انتشارات نقش متین،زهرا مردانی انتشارات در دانش بهمن به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و محرم علی دودانگه انتشارات رهام اندیشه و ناهید نظری انتشارات نجم کبری به عنوان اعضای علی البدل این انجمن انتخاب شدند. وی ادامه داد: علاوه بر اعضای هیات مدیره ، منوچهر صالحی انتشارات شانی،فاطمه محمدی انتشارات نوین کتاب گویا نیز به عنوان اعضای اصلی بازرسان این انجمن و مریم معارف وند نیز به عنوان بازرس علی البدل آن انتخاب شدند. طاهری افزود: اعضای هیات مدیره به مدت سه سال و بازرسان نیز به مدت دو سال در این انجمن فعالیت خواهند داشت.
گفتنی است: در این انتخابات یک نفر نیز به عنوان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در هیات مدیره این انجمن انتخاب شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود