15 بهمن 1390
شماره خبر: 4694

حدیث انتظار به پایان راه رسید

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حدیث انتظار به پایان راه رسید

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: جشنواره "حدیث انتظار" بعد از حدود 10ماه به پایان راه رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز،"علاءالدین سیفی" با اشاره به اینکه جشنواره حدیث انتظار با موضوع مهدویت و امام زمان (عج) برگزار شد،افزود:این جشنواره درپنج محور کتابخوانی پیچک انحراف، نمایشنامه نویسی، نثرادبی،وبلاگ نویسی و عکاسی اعلام فراخوان داد که 10متن دربخش نمایش نامه نویسی، 800 اثر در بخش وبلاگ نویسی، حدود 600پاسخنامه در بخش کتابخوانی، 200نثر ادبی و 80قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره رسید. وی اظهار داشت: در آیین اختتامیه این جشنواره که فردا پنج شنبه در سالن سیروس صابر اداره کل برگزار می شود مقرر شده از میان آثار رسیده از 300 پاسخ صحیح در بخش کتابخوانی به قید قرعه از 14نفر تقدیر شود و مابقی بن خرید کتاب دریافت کنند.
وی گفت:همچنین در بقیه رشته ها به قید قرعه از چهار متن نمایشی برتر، 14اثر برتر وبلاگ نویسی، 14 اثر برتر عکاسی و 14نثر برتر ادبی تقدیر شود. سیفی افزود: برای این جشنواره 200میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که بخشی از این اعتبار از محل اعتبارات تفاهم نامه ای با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بخشی از آن از محل اعتبارات فرهنگی اداره کل تامین شده است که 92میلیون و 500هزار ریال آن به بخش جوایز جشنواره اختصاص یافته و مابقی آن مربوط به تبلیغات، دکورو... جشنواره است. گفتنی است: آیین اختتامیه این جشنواره پنج شنبه ساعت 9صبح با حضور "یحیی رحیم صفوی" مشاور مقام معظم رهبری که عضو هیات موسس بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) است، برگزار شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود