10 اسفند 1390
شماره خبر: 5313

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

حضور حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس می‌کند

وزیر سابق امور خارجه کشورمان تاکید کرد: حضور حداکثری و گسترده مردم در پای صندوق‌های رای به طور قطع تهدیدها و تحریم‌های دشمنان خارجی علیه کشورمان را خنثی می‌کند.
منوچهر متکی در حاشیه برگزاری دومین همایش بزرگ جبهه متحد اصولگرایان در کرج اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی و بزرگان انقلاب از جمله حضرات آیات مهدوی‌کنی و یزدی بارها بر لزوم شرکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرده‌اند. وی در پاسخ به این پرسش که چرا شرکت مردم در انتخابات تا این اندازه دارای اهمیت است؟ گفت:‌ شرایط امروز جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی با گذشته تفاوت‌های زیادی کرده است. عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: در حال حاضر از یک سو ملت‌ها و دولت‌های مستقل و آزادی‌خواه ایران را الگوی خود می‌دانند و از سوی دیگر کشورهای غربی تلاش دارند تا نظام ما را ناتوان جلوه دهند. متکی خاطرنشان کرد: در این شرایط شرکت گسترده مردم در انتخابات ضمن آنکه توطئه دشمنان خارجی را خنثی می‌کند،‌ روح امید نیز به کالبد انقلاب‌ ملت‌های مسلمان منطقه می‌دمد. وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه در این شرایط مردم چه وظائفی بر عهده دارند؟ گفت: هدف نخست برگزاری انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم بوده که خوشبختانه شرایط تحقق این مهم فراهم شده است. وزیر سابق امور خارجه کشورمان ادامه داد: در مرحله بعد که از اهمیت بیشتری برخوردار است، مردم باید با آگاهی، تحقیق کامل و رجوع به آرا و نظرات دلسوزان واقعی اسلام و انقلاب نامزد خود را انتخاب و به وی رای دهند. متکی تاکید کرد: در شرایط فعلی حضور نیروهای انقلابی‌، اصولگرا و ولایت‌مدار برای پیشبرد اهداف نظام در داخل و خارج از اهمیت بسیاری برخوردار است.
وی در پاسخ به آخرین پرسش مبنی بر اینکه چرا گروه‌های مختلف اصولگرا در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به وحدت نرسیدند، گفت: این موضوع نیاز به ریشه‌یابی دارد و نمی‌توان در چند جمله کل مطلب را تحلیل کرد. متکی در پایان تاکید کرد: به طور قطع مردم آگاه هستند و رفتار گروه‌های مختلف را به خوبی درک کرده و در نهایت آگاهانه رای خود را به صندوق می‌اندازند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود