22 مرداد 1392
شماره خبر: 54670

طرح ساماندهی سرویس مدارس ایاب و ذهاب دانش آموزان را ضابطه مند تر می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

طرح ساماندهی سرویس مدارس ایاب و ذهاب دانش آموزان را ضابطه مند تر می کند


مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 کرج با اشاره به تدوین طرح ساماندهی سرویس مدارس گفت: اجرای موفق این طرح ایاب و ذهاب دانش آموزان را ضابطه مند تر می کند.
علی حجرگشت که امروز در در اولین همایش مسئولین و مدیران واحدهای آموزشی جهت ساماندهی سرویس های دانش آموزی شهرستان کرج در جمع مدیران شهری سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: آموزش و پرورش فعال ترین نهادی است که در همه نقاط کشور فعالیتی مستمر و پویا دارد. وی با بیان اینکه، آموزش و پرورش بزرگترین نهاد تعلیم و تربیتی است، بیان کرد: بر این اساس این نهاد آموزشی، انجام پرحجم ترین فعالیت ها و اقدامات را عهده دار است و با توجه به تاثیری که در نظام تربیتی و پرورشی دارد، از مهمترین نهادهای کشوری نیز می باشد که نیاز به توجه ویژه مسئولان ارشد کشوری دارد. این مسئول با بیان اینکه، دانش آموزان به امانت به دست مسئولان آموزش و پرورش و مربیان سپرده می شوند، عنوان کرد: بر این اساس باید اذعان داشت، نقش و جایگاه آموزش و پرورش به دلیل اینکه، مسئولیت تام در قبال پرورش اذهان و افکار همچنین تربیت نسل ها را دارد، بسیار حساس و مهم است. حجرگشت با اشاره به حجم بالای کار آموزش و پرورش در ایام مختلف سال به ویژه در تابستان، عنوان کرد: پر ترافیک ترین حجم کاری آموزش و پرورش به واسطه آماده سازی و اجرای طرح های مختلفی که طی دوره تحصیلی قابلیت اجرا می یابند، فصل تابستان است. وی با اشاره به تدوین طرح ساماندهی سرویس مدارس در قالب کارکرد کارگروه ماده 18 افزود: تدوین و آماده سازی زمینه های مساعد به منظور اجرای این طرح نیز در تابستان سال جاری محقق شد.
آموزش و پرورش متولی تحویل گرفتن دانش آموزان از درب منزل است
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 کرج در ادامه با بیان اینکه، آموزش و پرورش مسئولیت هاي خطیری را عهده دار است، بیان کرد: از دیگر تعهداتی که مسئولیت آن با این نهاد آموزشی است، تحویل گرفتن دانش آموزان از درب منزل و تحول وی پس از پایان زمان مدرسه به اولیاء می باشد. حجر گشت اظهارداشت: به منظور فراهم آوردن بهترین شرایط به منظور ایاب و ذهاب دانش آموزان اجرای طرح ساماندهی سرویس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود