22 مرداد 1392
شماره خبر: 54479

اجرای طرحهای ترافیکی تردد سرویس مدارس را آسان می کند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرحهای ترافیکی تردد سرویس مدارس را آسان می کند


معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به اجرای طرح های ترافیکی در سطح شهر از سوی مدیریت شهری، عنوان کرد: اجرای این طرح ها تردد آسان را برای سرویس مدارس به نحو موثری فراهم می کند.
مهرداد فیرزوبختظهر در اولین همایش مسئولین و مدیران واحدهای آموزشی جهت ساماندهی سرویس های دانش آموزی شهرستان کرج با بیان این مطلب افزود: از برنامه های مهمی که مدیریت شهری علاوه بر تامین رفاه شهروندی بر انجام آن تاکید دارد، فراهم آوردن زمینه های مساعد برای دانش آموزان در فصل مدارس است. وی با بیان اینکه، مدیریت شهری کرج اهتمام ویژه ای برای برآوردن نیازهای زندگی شهروندی دارد، گفت: توجه و ارائه خدمات به آموزش و پرورش به منظور خدمات رسانی بهینه و مطلوب به دانش آموزان از تعهداتی است که مدیریت شهری بر انجام آن تاکید دارد. این مسئول افزود: در سال جاری نیز مدیریت شهری کرج با همراهی دستگاه های ذیربط از جمله تاکسیرانی و اتوبوسرانی، مطابق سنوات گذشته، تعامل و هماهنگی مطلوبی را با آموزش و پرورش به منظور خدمات رسانی شایسته به این دستگاه آموزشی و به تبع آن دانش آموزان سطح شهر داشته است.
تعامل آموزش و پرورش با شهرداری مطلوب و اثر گذار است
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در بخش دیگری از سخنان خود با ارزیابی مثبت از تعامل بین آموزش و پرورش و شهرداری کرج، عنوان کرد: این مهم منشاء اجرای برنامه ها و طرح های مثبت و اثرگذاری از سوی این دو دستگاه و تحقق اهداف فراروی آنها می باشد. فیروزبخت در ادامه با اشاره به همکاری های فی مابین مدیریت شهری، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی، پلیس راهور و ... در ارتباط با رفع مسائل و مشکلات فراروی شهر، اظهارداشت: پیشرفت شهر کرج در همه زمینه ها مرهون اتحاد و وحدت رویه دستگاه ها و نهادهای فعال شهری است. وی با اشاره به جلسه ستاد استقبال از مهر که طی ماه جاری در شهرداری کرج برگزار شد، عنوان کرد: این جلسه که با حضور شهردار، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز، مدیران نواحی آموزش و پرورش، معاون خدمات شهری شهرداری کرج و ... برگزار شد، حاکی از اراده مدیران شهری برای ارتقاء سطح خدمات رسانی به آموزش و پرورش است.
طرح ساماندهی سرویس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود