23 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 6940

فیلمسازان البرز با تولیدات هنری در شهر خود شکوفا می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

فیلمسازان البرز با تولیدات هنری در شهر خود شکوفا می شود

یک بازیگر سینمای کشور گفت: فیلمسازان استان البرز اگر در شهر خود بمانند و هنر تولید کنند شکوفا خواهند شد.
رضا کیانیان در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم کوتاه استانی درقالب کلیپ کوتاهی در جمع هنرمندان و فیلمسازان استان البرز حاضر شد و پیرامون پرداختن به مقوله هنر و نقش برگزاری این جشنواره در استان البرز، اظهار داشت: تمامی ارگان ها ودستگاه ها باید همکاری کنند تا هنر به وجود آید.
هنر، رمز ماندگاری درهر دوره از تاریخ
وی افزود: هنر در هر دوران آن زمان را ماندگار خواهد کرد و اکنون هر دوره از تاریخ را با هنر آن برهه می شناسند و تداعی خاطره می کنند. این بازیگر مطرح تلویزیون گفت: بنا براین همه برای نشان دادن حضور خود باید هنر را تولید کنند. کیانیان در تبیین فیلم کوتاه و رابطه آن با هنر نیز عنوان کرد: سینما هنر هفتم است و فیلم کوتاه شعبه ای از این هنر محسوب می شود.
هنرمند محلی، هنرمند جهانی
وی خطاب به هنرمندان استان البرز گفت: هنر مقوله ای جهانی است وفرقی نمی کند شما در کجای کره خاکی قرار داشته باشید؛ هنر، هنر است و خلاقیت، خلاقیت است. رضا کیانیان عنوان کرد: مهم آن است که هر کس با نگاه به اطراف خود خلاقانه عمل کند تا هنرمند جهانی شود. این بازیگر گفت: هنرمند جهانی نیز حتماً باید محلی باشد و یک هنرمند نمی تواند محلی نباشد اما جهانی باشد؛ دراین صورت مثل بسیاری از هنرمندان روزی به اتمام می رسد. وی به فیلمسازان استان البرز تاکید کرد: عجله ای برای زودتر آمدن به تهران را نداشته باشید، چون با این کار شما هم به زودی تمام خواهید شد. کیانیان افزود: اگر هنرمندان استان البرز در شهر خود به فیملسازی و سایر هنرها بپردازند شکوفا خواهند شد. بازیگر فیلم های به یاد ماندنی تاریخ سینمای کشوردرباره برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه در البرز نیز اظهار داشت: اکنون که هنرمندان استان البرز توانسته اند جشنواره ای را برگزار کنند، در واقع مکانی را برای دیده شدن هنر خود ایجاد کرده اند.
جشنواره فیلم کوتاه مقدمه ای برای سایر جشنواره های هنر در استان
کیانیان گفت: برگزاری این جشنواره مقدمه ای برای برگزاری سایر جشنواره های موسیقی، معماری، مجسمه سازی، نقاشی و... در استان البرز خواهد بود. وی افزود: نگاه هنرمندان باید از برگزاری جشنواره ها توسط مسئولان تغییر کرده وبا طراحی جشنواره ها توسط هنرمندان استان از مسئولان در بعد حمایتی خواستار مساعدت باشید.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود