8 خرداد 1391
شماره خبر: 7464

تداوم اجرای جلسات گفتمان دینی در مدارس البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تداوم اجرای جلسات گفتمان دینی در مدارس البرز

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز از برگزاری حدود 300 جلسه گفتمان دینی در مدارس البر خبر داد و گفت: تداوم اجرای جلسات گفتمان دینی در مدارس البرز ادامه خواهد داشت.
حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی اظهار داشت: کشورهای غربی با نفوذ در میان جهان اسلامی بیشترین هزینه‌ را برای منحرف کردن ذهن جوانان مسلمان انجام می‌دهند. وی تصریح کرد: به همین دلیل است که رهبری معظم انقلاب بارها بر لزوم هوشیاری مردم متدین و ولایت‌مدار ایران اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن و آمادگی برای مقابله با جنگ نرم تاکید فرموده‌اند.
* تلاش فرقه‌های منحرف برای فریب جوانان
این مسئول با اشاره به نفوذ برخی فرقه‌های منحرف و تلاش آنها برای فریب جوانان مسلمان اظهار داشت: برای مقابله با این توطئه‌ها باید برنامه‌ریزی داشته و هدف نهایی نیز آگاه‌سازی جوانان و نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باشد. مسعودی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای تحقق این مهم چه اقداماتی در استان البرز انجام شده، گفت: روح جوانان و نوجوانان پاک و تشنه دریافت تعالیم الهی است و فضای آموزشی مدارس نیز فرصت بسیار خوبی برای پرورش دانش‌آموزان را فراهم می‌کند. وی ابراز داشت: در همین راستا طرح اجرای جلسات گفتمان دینی با هدف آگاه‌سازی دانش‌آموزان و پاسخ به پرسش‌های را آماده کرده و اجرای آن در فصل تحصیلی 90 – 91 موفقیت بوده است. مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در این فصل حدود 300 جلسه گفتمان دینی در مدارس سراسر استان البرز برگزار و با استقبال بسیار خوبی نیز از سوی دانش‌آموزان روبه‌رو شده است. مسعودی عنوان کرد: در این جلسات مبلغانی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان البرز معرفی و به مدارس اعزام شده و با تشکیل جلساتی به پرسش‌های دینی و مذهبی دانش‌آموزان در فضایی آزاد پاسخ دادند. وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح دستاوردهای بسیاری در حوزه پرورشی داشته، متذکر شد: به همین دلیل با تشکیل کارگروهی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جدی‌تر و بیشتر این جلسات در فصل تحصیلی آینده هستیم. مسعودی در پایان اظهار امیدواری کرد که طرح برگزاری جلسات گفتمان دینی در مدارس استان البرز در نهایت منجر به آگاه‌سازی جوانان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و تقویت باورهای دینی دانش‌آموزان شود.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود