7 مرداد 1391
شماره خبر: 9513

اجرای 150 گفتمان دینی در دانشگاه‌های البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اجرای 150 گفتمان دینی در دانشگاه‌های البرز

سپیدار آنلاین: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: طی سال جاری برگزاری 150 برنامه گفتمان دینی را در دانشگاه‌های البرز در دستور کار داریم.
حجت‌الاسلام محمدرضا معینی اظهار داشت: طی سال‌های گذشته تهاجم فرهنگی دشمنان علیه اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب شدت یافته است و برای مقابله با غربی‌ها نیازمند اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف آگاه‌سازی نسل جوان هستیم. معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه تمرکز اصلی تهاجم فرهنگی بر روی جوانان کشورمان است، گفت: به همین دلیل برنامه‌های ما برای مقابله با تهاجم سازمان‌ یافته دشمنان باید با هدف جذب بیشتر جوانان طراحی و اجرا شود. معینی تصریح کرد: در همین راستا سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز سلسله‌ برنامه‌هایی را تحت عنوان گفتمان دینی در مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه استان طراحی و طی سال جاری اجرا خواهد کرد.
وی افزود: ما برای 100 جلسه گفتمان دینی در دانشگاه‌ها برنامه‌ریزی کرده و تدارک دیده‌ بودیم، اما از سوی دانشجویان و طلاب درخواست‌های جدید دریافت کردیم و مقرر شد که حدود 50 جلسه نیز با هدایت خود دانشجویان برگزار شود.
اجرای 400 جلسه گفتمان دینی در مدارس البرز
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی البرز ادامه داد: از سوی دیگر ما مراکز آموزشی متوسطه و مدارس را نیز در این طرح به صورت جدی مشارکت دادیم و در سال تحصیلی آتی و تا پایان سال جاری حدود 400 جلسه گفتمان دینی نیز در مدارس این استان برگزار خواهیم کرد. معینی تاکید کرد: هدف اصلی از اجرای جلسات گفتمان دینی آماده کردن جوانان برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و پاسخ به پرسش‌ها، شبهات مذهبی و اعتقادی آنها است.
اجرای بیش از 550 گفتمان دینی در مراکز آموزشی البرز
وی تصریح کرد: در مجموع حدود 550 جلسه گفتمان دینی تا پایان سال جاری در مراکز آموزشی سراسر البرز برگزار خواهد شد که متولی اصلی این برنامه اداره تبلیغات اسلامی استان است. معینی در پایان یادآور شد: با وجود آنکه ما برنامه‌های خود را تا پایان سال جاری بسته‌ایم، اما این برنامه قطعی نیست و در صورت استقبال جوانان می‌توانیم جلسات بیشتری نیز برگزار کنیم.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود