13 شهریور 1392
شماره خبر: 74660

سال تحصیلی جدید در استان البرز اول مهرماه آغاز می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

سال تحصیلی جدید در استان البرز اول مهرماه آغاز می شود


مشاور مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: سال تحصیلی جدید( 93-92) در این استان همزمان با سراسر کشور از روز دوشنبه اول مهرماه آغاز می شود.
ˈحمیدرضا آقاصفری در خصوص شایعه بازگشایی مدارس از 20 شهریور ماه جاری افزود: این شایعه کذب بوده و مدارس همچون سالهای گذشته از روز اول مهرماه سال تحصیلی خود را آغاز می کنند.
وی اجرای طرح ˈمهرˈ در مدارس را یکی از دلایل رواج این شایعه دانست و اظهار داشت: این طرح در شهریور ماه در تمام مدارس به منظور برنامه ریزی برای سال تحصیلی جدید اجرایی می شود. آقا صفری گفت: طرح مهر یک مانور بزرگ برای بازگشایی مدارس است که در اجرای آن شورای مدرسه و شورای معلمان بطور مرتب تشکیل جلسه داده و برنامه ریزی سال تحصیلی دانش آموزان را از روز اول مهرماه انجام می دهند. مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز همچنین با اشاره به دیگر فعالیتهای مدارس در طی تابستان بیان داشت: در ماههای تیر و مرداد فعالیت های مدارس بطور کامل تعطیل است، فقط تا 15 تیرماه مدارس هر روزه برای نام نویسی دانش آموزان برای سال تحصیلی آتی فعال بوده و از 15 تیرماه تا اول شهریور ماه مدارس فقط روزهای دوشنبه و چهارشنبه باز هستند. وی گفت: از

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود