10 خرداد 1391
شماره خبر: 7509

حضور 65 هزار زائر پیاده و کاروان‌های اعزامی حرم امام راحل به ‌البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حضور 65 هزار زائر پیاده و کاروان‌های اعزامی حرم امام راحل به ‌البرز

مدیر روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه کرج گفت: در 23سالگرد عروج ملکوتی امام راحل کرج میزبان بیش از 6 هزار زائر از استان‌های مختلف کشور است.
صابر نوفر در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم به منظور برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در این شهرستان اندیشیده شده است. وی ادامه داد: در این راستا با هماهنگی‌های انجام شده اقدامات لازم به منظور اسکان و پذیرایی از زائران حرم مطهر امام نیز در این شهرستان انجام شده است. نوفر تأکید کرد: براساس آمارهای موجود شهرستان کرج میزبان یک هزار و 200 زائر از استان گیلان، 2 هزار و 200 زائر از استان آذربایجان شرقی، یک هزار و 800 زائر از آذربایجان غربی و 900 زائر از استان زنجان است. به گفته وی این زائران از 13 خرداد ماه تا سالروز ارتحال امام راحل در 14 خرداد ماه سال جاری در این شهرستان اسکان و پذیرایی خواهند شد.
حضور 65 هزار زائر پیاده و نیز کاروان‌های اعزامی به استان البرز
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه کرج در ادامه سخنان خود از حضور 65 هزار زائر پیاده و کاروان‌های اعزامی به این استان خبر داد و گفت: این کاروان‌ها و زائران پیاده از استان‌های شمالی و غربی کشور هستند. به گفته نوفر اقدامات لازم برای پذیرایی و استقبال از این زائران نیز اندیشیده شده است که براساس تدابیر اندیشیده شده 45 هزار زائر را سپاه کرج و مابقی را سپاه امام جواد(ع)، سپاه ناحیه مهرشهر و سپاه امام رضا (ع) پذیرایی، اسکان و استقبال خواهد کرد. وی اعلام کرد: تمامی زائران حرم مطهر تا شعاع پنج کیلومتراز حرم بیمه هستند.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود