10 خرداد 1391
شماره خبر: 7542

اسکان زائران حرم امام (ره) در پایگاه‌های آموزش و پرورش البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

اسکان زائران حرم امام (ره) در پایگاه‌های آموزش و پرورش البرز

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز از آماده‌سازی امکانات این اداره برای اسکان زائران حرم مطهر امام (ره) خبر داد.
اکبر حلیمی اظهار داشت: آموزش و پرورش استان البرز یکی از اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) است و در جلسات اعلام کرده‌ایم که همه امکانات ما برای برگزاری باشکوه سالگرد ارتحال امام (ره) در خدمت مردم ولایی کشور خواهد بود. وی تصریح کرد: در جلسات ستاد ارتحال امام (ره) بخشی از وظایف اسکان و پذیرایی کاروان‌های زیارتی و عزاداران میهمان استان البرز بر عهده آموزش و پرورش استان قرار گرفته است. مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان البرز افزود: به همین منظور پایگاه‌ها و مدارس زیر نظر آموزش و پرورش استان برای اسکان و پذیرایی از زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) آماده‌سازی شده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.
* آماده‌سازی حدود 30 پایگاه آموزش و پرورش برای اسکان زائران
حلیمی در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه زائران حرم مطهر امام (ره) که میهمان استان البرز هستند در چه اماکنی اسکان داده می‌شوند؟ گفت: ما حدود 30 پایگاه اصلی و فرعی در استان البرز در اختیار داریم که تمام این پایگاه‌ها را برای اسکان زائران امام (ره) در نظر گرفته‌ایم. وی افزود: با توجه به اینکه پایگاه‌های فوق از پایان خرداد باید برای اسکان مسافران تابستانی آموزش و پرورش آماده باشند، امکانات خوبی در آنها تعبیه شده و به همین دلیل زائران حرم مطهر برای اسکان و پذیرایی در این اماکن مشکلی نخواهند داشت. مدیر کل اداره آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: همچنین بیش از 200 کلاس درس از کل کلاس‌های در اختیار این اداره برای اسکان کاروان‌های عزاداری آماده‌سازی شده است.
* اعزام هزاران فرهنگی به مرقد مطهر امام (ره) در چهاردهم خرداد
حلیمی با تاکید بر اینکه خدمت به سوگواران امام راحل (ره) یکی از افتخارات فرهنگیان شاغل در استان البرز است، گفت: در کنار پذیرایی از این عزیزان، معلمان و فرهنگیان استان البرز نیز در مراسم سوگواری امسال حضوری باشکوه خواهند داشت. وی در پایان متذکر شد: به همین منظور هزاران فرهنگی در شهرستان‌های استان البرز به همراه خانواده‌های خود در روز چهاردهم خرداد به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) حرکت کرده و در کنار دیگر مردم ولایی کشورمان مراسم سوگواری سالگرد رحلت امام (ره) را برگزار خواهند کرد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود