16 شهریور 1392
شماره خبر: 77857

دومین روز از هفته فرهنگ رضوی با 20 برنامه فرهنگی و هنری پر بار تر می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دومین روز از هفته فرهنگ رضوی با 20 برنامه فرهنگی و هنری پر بار تر می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برنامه های دومین روز از هفته فرهنگ رضوی را اعلام کرد.
مجتبی ابراهیمی به تشریح ویژه برنامه های فرهنگی در دومین روز از هفته فرهنگ رضوی پرداخت و گفت: از صبح روز شنبه 16 شهریورماه با برگزاری «نمایشگاه عکس رضوی» در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز و شهرستانهای تابع دومین روز از این هفته آغاز خواهد شد. وی افزود: علاوه برآن نمایشگاه تجسمی رضوی را با آثار دست هنرمندان بومی استان در نگارخانه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز نظاره گر خواهیم بود.
سالن آمفی تئاتر ارشاد البرز میزبان عصر شعر رضوی
این مسئول در ادامه از برگزاری عصر شعر رضوی در دومین روز از هفته فرهنگ رضوی و به میزبانی اداره کل در سالن سیروس صابر خبر داد و گفت: این عصر شعر از ساعت 14 الی 16 با شعرسرایی شاعران مدیحه سرا استان حال و هوای فرهنگ رضوی را در استان طنین انداز خواهد کرد. وی افزود: این عصر شعر به همت کمیته فرهنگی اداره کل و مؤسسه فرهنگی هنری باران برگزار می شود.
مسابقه عکاسی رضوی در شهرستان اشتهارد
ابراهیمی در ادامه برگزاری مسابقه عکس رضوی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشتهارد را از دیگر برنامه های دومین روز هفته فرهنگ رضوی برشمرد و گفت: این مسابقه یک روزه نیز از ساعت 8 الی 16 عصر در این شهرستان برگزار خواهد شد.
یک روز برای کودکان درکارگاه نقاشی کودکانه
وی عنوان کرد: در این روز شاهد برپایی کارگاه نقاشی کودکان نیز در اداره کل ارشاد البرز خواهیم بود و کودکان با ابزار هنر نقاشی های خوش ذوق قریحه شان را به تصویر می کشند.
سیره رضوی در سرفصل نمایشگاه کتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: برگزاری « نمایشگاه کتاب رضوی» به عنوان یکی از برنامه فرهنگی این اداره کل خواهد بود و طی آن شاهد عرضه بیش از یکصد عنوان کتاب با موضوع فرهنگ و سیره امام رضا(ع) خواهیم بود.
مجلس تعزیه اعجاز امام رضا(ع) در دومین روز هفته فرهنگ رضوی
این مسئول از برگزاری تعزیه امام رضا(ع) در شهرستان نظرآباد نیز خبر داد و گفت: این تعزیه عصر روز شنبه ساعت 15 در یکی از نقاط این شهرستان توسط هنرمندان تئاتر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود