28 خرداد 1391
شماره خبر: 8011

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در البرز

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در البرز

سپیدار آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برپایی دو نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در مرداد و آبان ماه سال جاری خبر داد.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز، مجتبی ابراهیمی، با اعلام این خبر گفت: اولین نمایشگاه استانی رسانه‌های دیجیتال اواخر مرداد ماه در کرج و آبان ماه سال جاری در هشتگرد دایر خواهد شد. وی درباره دستاوردهای برگزاری این نمایشگاه نیز عنوان کرد: برپایی دو نمایشگاه با موضوع رسانه‌های دیجیتال بستری برای ظهور دستاوردهای فعالان حوزه IT و نرم افزارهای مرتبط با آن خواهد بود.
البرز رکورددار تکثیر نرم افزارها در کشور
ابراهیمی ضمن اشاره به صدور حکمی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل شورای عالی فضای مجازی و ضرورت برپایی این نمایشگاه در استان البرز به عنوان رتبه اولی در حوزه تکثیر نرم افزارهای دیجیتال گفت: از آنجا که البرز رتبه اول کشور را در تکثیر نرم افزارهای دیجیتال دارد و بعضاً در حوزه منفی آن نیز حایز این رتبه است، ضرورت برپایی این نمایشگاه به جد احساس می‌شود.
نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال سکوی پرتاب توانمندان این عرصه
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال را سکوی پرتابی برای فعالان این عرصه دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه محل مناسبی برای گروه‌های فعال در حوزه رسانه‌های مجازی خواهد بود و بازدید از توانمندی‌های این افراد سکوی پرتاب خوبی برای فعالان خواهد بود. ابراهیمی در پایان افزود: نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال، سال جاری در قالب دو نمایشگاه دایر می‌شود که نخستین نمایشگاه اواخر مرداد ماه در کرج و دومین نمایشگاه نیز آبان ماه در شهرستان هشتگرد دایر خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود