6 تیر 1391
شماره خبر: 8275

آموزش ها باید كاربردی باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

آموزش ها باید كاربردی باشد

رییس پردیس كشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در كرج گفت : آموزش ها باید از سه ویژگی كاربردی ، بومی و مبنای پژوهشی و علمی برخوردار باشد.
روابط عمومی پردیس كشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ، منوچهر گرجی در پنجمین جشنواره آموزش دراین پردیس اظهار داشت: ارتباط آموزش با اجرا می تواند نقش مهمی در اشتغال و كار آفرینی ایفا كند و نتیجه آن این است كه پژوهشها به اشتغال پایدار در جامعه تبدیل می شود. وی افزود: در دوره كارشناسی ارشد، دانشجو روش تحقیق و محقق شدن را می آموزد و در دوره دكتری باید هدایت یك پروژه را از ابتدا تا انتها را بر عهده بگیرد. گرجی با اشاره به اهمیت آموزش راهبردی در توسعه و اقتصاد كشور خاطرنشان كرد : آموزش راهبردی مسأله ای است كه برای طراحی و اجرای آن همه باید دست به دست دهیم و به گونه ای است كه اساتید به یك دوره آموزش راهبردی نیاز دارند و حتی مسئولین نیز به این آموزش نیاز دارند. حجت الاسلام 'مرتضی عباسی' مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این جشنواره بیان كرد: در كلام و سیره اهل بیت (ع) عقلانیت و منطق بارز است و از امام حسین (ع) هم نشینی با خردمندان و دانشمندان را توصیه فرموده است. وی ادامه داد: امروز ما علاوه بر آموزش به پرورش و تریبت و تهذیب نیاز است تا دانشگاه اسلامی بتواند موثر عمل كند.
این جشنواره شنبه با حضور معاون آموزشی دانشگاه تهران، رئیس و جمعی از اعضاء هیأت علمی پردیس كشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در كرج برگزار شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود