8 تیر 1391
شماره خبر: 8380

بزرگداشت روز خبرنگار ویژه برگزار می‌شود/ انتشار ویژه نامه شهدای عرصه خبر

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

بزرگداشت روز خبرنگار ویژه برگزار می‌شود/ انتشار ویژه نامه شهدای عرصه خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان البرز تشکیل بانک جامع فعالان حوزه رسانه، صدور کارت خبرنگاری و طبقه بندی خبرنگاران را از جمله برنامه های پیش رو برشمرد.
مجتبی ابراهیمی درخصوص برنامه های بزرگداشت سالروز خبرنگار در استان البرز، ضمن اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت خبرنگاران با حضور اعضای خانه مطبوعات، اداره کل فرهنگ و ارشاد، استانداری البرز و شهرداری کرج و جلسه ها و مصوبه های این ستاد اظهار داشت: روزخبرنگار امسال پر بارتر از سال های گذشته برگزار خواهد شد.
بانک جامع خبرنگاران تا اول مرداد ماه تشکیل می شود
مدیرکل فرهنگ وارشاد استان البرز در ادامه از تشکیل بانک جامع خبرنگاران تا مرداد ماه خبر داد وگفت: در این بانک جامع فعالان حوزه رسانه مشخص خواهند شد. وی افزود: در حال تشکیل بانک اطلاعاتی از خبرنگاران فعال استان البرز هستیم و با این اقدام لیست خبرنگاران استان در هر حوزه ای که در آن فعال هستند، مشخص می شود. ابراهیمی گفت: روند تهیه این بانک اطلاعاتی جامع با حضور و نظارت یک نماینده از خانه مطبوعات و 2 نفر از اداره کل فرهنگ و ارشاد استان صورت می گیرد.
انتشار ویژه نامه شهدای عرصه خبر
وی عنوان کرد: انتشار ویژه نامه شهدای فعال عرصه خبر و رسانه نیز یکی دیگر از اقدامات برای پاسداشت شهدای عرصه خبر خواهد بود.
برنامه ها متمرکز خواهد بود
ابراهیمی اظهار داشت: به مناسبت سالروز گرامیداشت خبرنگاران برنامه های سایر دستگاه ها در یک مجموعه به صورت متمرکز برگزار می شود.
صدور کارت خبرنگاری تا قبل از روز خبرنگار
مدیرکل فرهنگ وارشاد استان در در پایان عنوان کرد: تا قبل از روز خبرنگار، خبرنگاران فعال شناسایی شده و با طبقه بندی در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و... تقسیم بندی و تفکیک خواهند شد و کارت مربوط به خود را دریافت خواهند کرد.



منبع: شبکه خبری محمدشهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود