20 تیر 1391
شماره خبر: 8732

تسهیلات 4 درصد به افراد سرمایه گذار در حوزه بسته‌بندی ارائه خواهد شد

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

تسهیلات 4 درصد به افراد سرمایه گذار در حوزه بسته‌بندی ارائه خواهد شد

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: تسهیلات 4 درصد به افراد متقاضی در حوزه بسته بندی ارائه خواهد شد.
محمد حسن صالحی مرام در دومین جشنواره سراسری بسته بندی که در تالار اجتماعات امام خمینی(ره) دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار شد، اظهار داشت: به افراد مشتاق و سرمایه گذار در بخش بسته بندی تسهیلات و وام چهار درصد ارائه خواهد شد و مبلغ این وام نیز نامحدود است. وی ادامه داد: فراخوان عمومی این امر انجام خواهد شد و از افرادی که قصد سرمایه گذاری در این بخش را دارند استقبال خواهیم کرد. وی با بیان اینکه صنایع دستی ما خود مبلغ است، اضافه کرد: بهترین یادگار، میراث گران بهاء و گنج نیاکان ما همین صنایع دستی است. معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تصریح کرد: در 100 سال گذشته کشور ما نفت نداشت و درآمدها و رهآوردها ما صنایع دستی بوده است. وی افزود: همین امروزه آمادگی این را داریم که کلنگ شهرک صنایع دستی استان البرز واقع در فرودگاه پیام و همچنین اولین بازارچه صنایع دستی استان البرز زده شود.
بازارچه های صنایع دستی را به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد
وی گفت: بازارچه های صنایع دستی را به بخش خصوصی واگذار خواهیم کرد و اولویت ما افرادی است که زمین این طرح را خودشان تهیه کنند. معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد: در کلیه بسته بندی هایی که انجام می دهیم باید پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را فراموش نکنیم. صالحی مرام اظهار داشت: بسته بندی را نباید به عنوان کار حاشیه ببنیم بلکه کار بسته بندی می تواند اصل کار قرار گیرد. وی تصریح کرد: حلال خور ترین انسان ها در حوزه صنایع دستی فعال هستند و این افراد با قلب و جان و روانش کار می کنند تا بتواند یک اثر ماندگار را تولید کند.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود