9 مرداد 1391
شماره خبر: 9599

اولین گروه جهادی بهداشت و درمان به روستای دیزاین البرز اعزام شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

اولین گروه جهادی بهداشت و درمان به روستای دیزاین البرز اعزام شد

سپیدار آنلاین: مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز از اعزام اولین كارگروه جهادی بهداشت و درمان به روستای دیزاین طالقان خبر داد .
'سید روح الله فضلی ' اظهار داشت : این گروه جهادی متشكل از دو پزشك عمومی ، دو ماما ، دو پرستار ، هشت امدادگر و هشت كارشناس آموزش بهداشت و درمان و یك نفر مبلغ دینی است. وی افزود : هدف از اعزام این گروه جهادی را خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به روستاییان و ارائه آموزش در تمام زمینه ها از جمله بهداشت و درمان، تغذیه مناسب خانم ها در دوران بارداری و شیردهی و همچنین موضوع ازدواج و تنظیم خانواده به روستاییان است. فضلی با بیان اینكه روستاییان در این طرح به صورت رایگان ویزیت می شوند و خدماتی از قبیل مشاوره پزشكی، تست فشارخون و غربالگری قند خون دریافت می كنند بیان داشت : در صورت تجویز دارو توسط پزشك، دارو به صورت رایگان در اختیار این بیماران قرار می گیرد.
مسئول روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز بینایی سنجی كودكان پیش دبستانی و آموزش بهداشت اسلامی جوانان در دوران بلوغ را از دیگربرنامه های این گروه جهادی ذكر كرد. وی با اشاره به اینكه در صورت ضرورت و نیاز، بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان ارجاع می شود خاطرنشان كرد : این كارگروه جهادی هر هفته سه بار در این روستا حاضر خواهند شد. وی تصریح كرد : این اعزام در قالب طرحهای جهادی است كه در بخش های مختف در طول سال تداوم و استمرار خواهد داشت.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود