11 مرداد 1391
شماره خبر: 9707

دهم شهریور ماه آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی است

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

دهم شهریور ماه آخرین مهلت شرکت در دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی است

سپیدار آنلاین: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اشاره به استقبال بی نظیر از دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی گفت: دهم شهریور ماه آخرین مهلت شرکت در جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی است.
مجتبی ابراهیمی با اشاره به استقبال بی نظیر علاقمندان به شرکت دردومین دومین جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی که به میزبانی البرز نیز برگزارمی شود گفت: به دلیل استقبال علاقمندان برای شرکت در دومین جشنواره نهضت کتابخوانی که پیش تر تا تاریخ 15 مرداد ماه اعلام شده بود تا دهم شهریور ماه تمدید شد. وی افزود: این جشنواره برای دومین سال متوالی است که توسط استان البرز به صورت سراسری در کشور برگزار می شود.
جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی در دو بخش ملی و بین الملل
ابراهیمی گفت: این جشنواره در سال جاری علاوه بر بخش ملی در بخش بین المللی نیز برگزار می شود، ضمن آنکه کتاب این جشنواره (خورشید دو آسمان) نیز علاوه بر فارسی به دو زبان عربی و انگلیسی ترجمه در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز در ادامه عنوان کرد: علاقمندان تا پایان زمان اعلام شده می توانند پاسخ نامه های خود را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز ارسال نمایند. وی درپایان گفت: مراسم اختتامیه این همزمان با آغاز دهه کرامت و با اهدای جوایز جشنواره به برندگان همراه خواهد بود.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود