14 مرداد 1391
شماره خبر: 9816

حوزه های علمیه البرز برای مبارزه با فرقه های انحرافی همگام هستند

سپیدار‌آنلاین: گروه فرهنگی

حوزه های علمیه البرز برای مبارزه با فرقه های انحرافی همگام هستند

سپیدار آنلاین: مسئول گروه های جهادی حوزه علمیه امام جواد (ع) استان البرز از همكاری منسجم حوزه های علمیه استان برای ریشه كنی فعالیت های فرق و عرفان های نوظهور خبر داد.
'مهرداد امیری' با حضور در نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت استان با بیان این مطلب گفت:اكنون 50 نفر از طلاب استان در زمینه مبارزه با فرق انحرافی به ویژه وهابیت فعالیت می كنند.
وی اظهار داشت:در همین راستا این افراد اجرای برنامه های مختلفی همچون آشنا سازی مردم با این فرقه ها و پاسخ به شبهات جوانان و نوجوان در این زمینه را در دستور كار خود قرار داده اند. امیری افزود: این طلاب علاوه بر برنامه هایی كه در استان البرز دارند به برخی استان های دیگر كه فرقه های ضاله در حال گسترش هستند نیز سفر می كنند و با آگاه سازی مردم ،مانع از جذب آنان به این گروه ها می شوند. وی در این زمینه به اعزام تعدادی از این طلاب به سیستان و بلوچستان اشاره كرد و بیان داشت: از آنجایی كه سیستان و بلوچستان آمار رو به رشدی در زمینه تمایل جوانان به فرقه وهابیت دارد، تعدادی از طلاب استان البرز به این منطقه اعزام و با ایجاد زمینه وحدت هرچه بیشتر شیعه و سنی مانع از گسرش فرقه وهابیت در این منطقه شدند. وی فعالیت طلاب در استان البرز را در مبارزه با فرقه وهابیت مناسب ارزیابی كردو اضافه كرد:روشنگری این طلاب در ارتباط با فرقه وهابیت به قدری موثر بوده كه حتی تعدادی از وهابیون استان به مذهب تشیع مشرف شدند. امیری كاهش جذب جوانان به فرقه های انحرافی را مستلزم انجام اقدامات گسترده و میدانی دانست و گفت: همه دستگاه های مسئول باید از امكانات خود برای ریشه كنی این فرقه ها در استان استفاده كنند.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود