8 مهر 1392
شماره خبر: 106972

اوضاع تئاتر در البرز خوب است

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

اوضاع تئاتر در البرز خوب است


کارگردان و بازیگر تئاتر کشور و داور جشنواره استانی تئاتر البرز، وضعیت تئاتر این استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: در اولین روز جشنواره یک کار خوب دیدم. وی اظهار امیدواری کرد در تمام مراکز استانها مجموعه تئاتر شهر ایجاد و راه اندازی شود.
مجید جعفری در حاشیه اجرای نمایش چیزی شبیه زندگی در پلاتو رودکی مجموعه تئاتر شهر کرج به ارزیابی وضعیت تئاتر در استان البرز و شهر کرج پرداخت و گفت: در کرج اوضاع تئاتر خوب است و سطح کارها نیز بر مبنای شرایط و امکانات موجود مطلوب است.
هر استان صاحب سالن تئاتر شود
این کارگردان تئاتر در ادامه احداث سالن های تئاتر در هر استان را زمینه ساز بروز و ظهور علاقه مندان و فعالان این عرصه دانست و افزود: امیدوارم که در کلیه مراکز استانها یک سالن با پلاتوهای اینچنینی وجود داشته باشد تا عرصه برای فعالیت بازیگران تئاتر مهیا شود. داور سومین جشنواره استانی تئاتر البرز با اشاره به اینکه درخشان ترین آثار نمایشی از شهرستانها سر بر می آوردند و شناخته می شوند، افزود: در طول سالها تجربه شاهد آن بوده ایم که در برخی از شهرستانها تمام جوایز جشنواره را درو می کنند و این جای امیدواری دارد و با عشق، علاقه و انگیزه فراوان بچه های شهرستان است که هنر این مرز و بوم همواره در تمام عرصه ها درخشان و زبان زد عام و خاص است.
در اولین روز جشنواره یک کار خوب دیدم
این منتقد و بازیگر سینمای کشور در ادامه از ارزیابی خود از کارها طی یک روز اخیر گفت و عنوان کرد: روز گذشته که اولین روز جشنواره تئاتر بود با یک کار خوب روبرو شدیم و امیدواریم در روزهای آینده نیز شاهد چنین اتفاقی باشیم. جعفری با بیان اینکه ارزیابی کارها بر مبنای امکانات و شرایط موجود صورت

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود