27 خرداد 1394
شماره خبر: 143995

عضو شورای شهر کرج:شهردار می گوید شان من حضور در جلسات قطار شهری نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

عضو شورای شهر کرج:شهردار می گوید شان من حضور در جلسات قطار شهری نیست


با توجه به اهمیت احداث قطار شهری در استان البرز و وقفه های طولانی مدتی که در اجرای این پروژه اتفاق افتاد و طبق انتقاداتی که فاطمه آجرلو در جلسه ی شورای امروز از شهردار در ارتباط با عدم حضورشان در جلسه رسیدگی به موضوع قطار شهری داشتند، با فاطمه آجرلو عضو شورای شهر کرج گفتگویی را انجام دادیم که می خوانید:
در مورد قطار شهری و مشکلات آن چه تدابیری اندیشیده اید؟
در ارتباط با اجرای پروژه قطار شهری کرج به خاطر نداشتن نقدينگي کافی شهرداری برای اجرای این پروژه، طبق تدابیری که در شورای شهر چهارم اندیشیده شد زمينی واقع در بلوار جمهوري را برای تزریق پول به شركت سابير واگزار شد تا پروژه خط 2 كه اولويت دارد را به پايان رسانند. اما متاسفانه این شرکت با وجود اینکه دارای ردیف بودجه و قرارداد است، به تعهدات خود عمل نمی‌کند و سال‌هاست شهر را برای اجرای پروژه قطار شهری معطل کرده است.
در مورد عدم حضور شهردار در جلسات قطار شهری چه صحبتی مطرح شد؟
براي حل اين مشكل نامه نگاري هايي از سوي شهردار انجام شد اما اينگونه مسائل با نامه نگاري درست نمي شود و طبق تدابيري كه انديشيديم مقرر شد جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونت فنی استانداری، شهردار، تمامی اعضای شورای شهر و شورای مسئولان قطار شهری برگزار شود تا چگونگی و میزان عملیاتی شدن تعهدات مورد بررسی قرار گیرد اما متاسفانه شهردار در جلسه حاضر نشدند و زماني كه دليل عدم حضور ايشان را خواستار شديم جواب دادند كه در شان من نيست كه در يك جلسه با كارشناس آن سازمان گفتگو داشته باشم و باید مدیر عامل حضور پیدا می کرد. حال سوال من اين است، چطور در شان استاندار هست كه در جلسه حضور پيدا كند اما در شان شهردار كه در برنامه ها عنوان مي كند من نوكر مردم هستند، نیست که در این جلسه حضور پيدا كند؟!
شما به عدم حضور شهرداردر جلسات نیز معترض هستید؟
بله، شهردار اخیرا در خيلي از جلسه هاي شورای شهر و شهرداري شركت نمي كند که به عقیده من اين عدم حضور شهردار و بي تفاوت بودن ايشان در برگزاري جلسات نوعي بي احترامي به اعضاي شوراي شهر محسوب مي شود و سوال من اين است که آیا در شانشان نيست در اين جلسهات هم حضور پیدا کنند؟!
شهردار در خصوص عدم حضور خود در این جلسات چه توضیحی به شورا داد؟
شهردار در جواب علت غیبتش پاسخ می دهد کارهای مهم تری را برای انجام دادن دارد. حال می خواهیم که شهردار با حضور در جلسه شورا این برنامه های مهم را عنوان کند!

منبع خبرآنلاین

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود