8 مرداد 1394
شماره خبر: 146432

حمایت ها از اسطوره پرورش اندام ایران سامان می‌گیرد

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

حمایت ها از اسطوره پرورش اندام ایران سامان می‌گیرد


رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز از برگزاری مراسمی ویژه برای ساماندهی حمایت ها از بیت اله عباسپور اسطوره پرورش اندام البرزی که قهرمان جهان است، خبر داد.
بیت اله عباسپور قهرمان حرفه ای پرورش اندام ایران چندوقتی است به علت دچار شدن به یک بیماری نادر در بیمارستان بستری است. بیماری که منجر به ضعف عضلانی وی شده است و البته پزشکان در تلاشند با اتخاذ روش های درمانی موثر بر آن فائق آیند. اما حضور او در بیمارستان در روزهای اخیر حواشی را برای قهرمان ایجاد کرده است عده ای با نیت خیر در تلاشند کمی از مشکلات و آلام این ورزشکار پرورش اندام البرزی که برای خود نام و آوازه ای در جهان دارد، بکاهند این در حالی است که متاسفانه در این مسیر عده ای هم درصدد رسیدن به نیات ناصواب خود هستند.
هیئت پرورش اندام استان البرز در این روزها و با اوج گرفتن تحرک طیف های مختلف برای جلب حمایت های مادی و معنوی از این قهرمان تلاش دارد جریان امور را در مسیر درستی هدایت کند و به همین منظور برگزاری مراسمی برای تجمیع کمک ها و سامان بخشی به آن را تدارک دیده است. گفتگوی با رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز شما را بیشتر در جریان این تلاش ها قرار می دهد.
مردم برای درمان ورزشکار البرزی که در جهان نام و آوازه ای دارد متحد می شوند
حمید حیدرخانی اظهار کرد: متاسفانه مدتی است این قهرمان با اخلاق و ارزنده استان البرز دچار یک بیماری نادر و خاص شده است و مشکلاتی را برای این ورزشکار عنوان دار ایجاد کرده است.
وی افزود: در روزهای اخیر برخی افراد و گروه ها به شکل خودجوش در تلاش اند کمک های مالی را برای بیت اله عباسپور برای تامین هزینه های درمان این بیماری جمع آوری کنند. حیدرخانی گفت: متاسفانه در این بین برخی افراد سودجو نیز با سوء استفاده از نام این قهرمان درصدد هستند از احساسات پاک طیف های مختلف و مردم نوع دوست کشورمان و استان البرز اخاذی کنند لذا قصد داریم در قالب مراسمی ویژه و دعوت از مسئولان استان و کشور و برخی پیشکسوتان زمینه هدایت درست این همراهی و محبت مردم و مسئولان را فراهم کنیم و کار از بستر رسمی هیئت بدنسازی استان البرز به عنوان متولی اول این ورزش در البرز انجام شود.
بیت اله عباسپور سابقه ای درخشان در مسابقات المپیاد دارد
حیدرخانی با بیان اینکه در برگزاری این مراسم نظر مساعد فدراسیون و خانواده این قهرمان نیز جلب شده است گفت: بیت اله عباسپور و خانواده وی بسیار محجوب هستند و در روزهای اخیر برخی اقدامات افراد مختلف و شایعه پراکنی ها در مورد این قهرمان آزارشان داده است لذا قصد داریم با برگزاری این مراسم و تجمیع حمایت ها از این قهرمان وی را در مبارزه بهتر و موثرتر با این بیماری و گذر از روزهای سخت پیش رو همراهی کنیم. رییس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان البرز ادامه داد: این مراسم روز دوشنبه هفته آینده به میزبانی تالار «آرش» برگزار می شود. امیدوارم بتوانیم گامی موثر برای کاهش آلام این قهرمان اخلاق مدار برداریم. وی در پایان افزود: بیت اله عباسپور پر افتخار ترین ورزشکار ایرانی در سطح حرفه ای جهان محسوب می شود و سابقه ای درخشان در مسابقات معتبر مستر المپیا دارد. کسالت وی در ماه های اخیر موجی از واکنش ها و همدردی ها را از سوی قهرمانان مطرح پرورش اندام نقاط مختلف جهان در پی داشته است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود