27 آبان 1394
شماره خبر: 153111

آمده‌ام هندبالی‌ها را رو سفید کنم

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

آمده‌ام هندبالی‌ها را رو سفید کنم


معمولا مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی استان البرز قابل پیش بینی بود و به راحتی می‌شد رئیس بعدی را حدس زد، اما برای اولین بار در مجمع هیات هندبال نام کسی از گلدان بیرون آمد که هیپکس شانسی برای وی قائل نبود.
از نکات مهم مجمع هندبال البرز به دور سوم کشیده شدن رقابت دو کاندیدای آن بود. البته این مجمع تا به امروز حاشیه‌های زیادی به همراه داشته است و مطرح شدن موضوعاتی مانند توزیع «کارت‌های هدیه» صحت انتخابات مورد هدف قرار گرفته است. فخاری، رئیس جدید هیات هندبال البرز به نکاتی اشاره داشته است که با هم می‌خوانیم.
بعد از برگزاری مجمع هیات هندبال که با معرفی شما به پایان رسید، حرف و حدیث‌های زیادی مطرح شد که مهمترین آن توزیع کارت‌های هدیه از سوی شما بوده است، در این خصوص چه نظری دارید؟
واقعا در این خصوص چیزی برای گفتن ندارم، اما نکته‌ای که باید اشاره کنم آن است که موضوع توزیع کارت‌های هدیه از سوی من، آن هم قبل از آغاز مجمع به هیچ عنوان صحت ندارد. بعد از مجمع کارت‌های هدیه را توزیع کردید؟ (می‌خندد) من اصلا اعتقادی به این نوع هزینه‌ها ندارم و دلیلی هم نمی‌بینم چنین کاری کنم. اگر کسی ادعا می‌کند من کارت هدیه دادم و یا تماسی با خانواده هندبال داشته‌ام می‌تواند آن را اعلام کند.
با چه هدفی وارد انتخابات هیات هندبال شدید؟ من لیسانس تربیت بدنی هستم و در حال حاضر نیز کارشناسی ارشد این رشته را می‌خوانم. تنها هدف من از ورود به هیات هندبال رو سفید کردن خانواده هندبال است که امیدوارم با همدلی و همراهی تمامی خانواده هندبال رخ دهد. برای بهتر نمودن وضعیت هندبال استان البرز در مجمع نام نویسی کردم که با اعتماد اعضا نیز روبرو شدم.
با خانواده هندبال آشنا هستید؟ تا روز مجمع نه کسی از خانواده هندبال را می‌شناختم و نه آن که تماسی برای تشریح برنامه‌هایم داشتم. البته بعد از انتخاب شدنم جلسات مختلفی برپا کرده‌ایم و روزانه با تعدادی از نزدیک صحبت می‌کنم.
چرا هندبال را انتخاب کردید؟ من ورزش‌های تیمی مثل والیبال، فوتبال و بسکتبال را دوست دارم و قسمت شد وارد هندبال شوم.
صحبتی برای بر هم زدندگان فضای هندبال البرز ، ندارید؟ بیاییم به جای تخریب و شایعه پراکنی با یکدیگر دوست باشیم و دست به دست هم بدهیم و هندبال استان را به پیش ببریم.
مهمتری برنامه کوتاه مدت شما برای هندبال استان چیست؟ مهمترین برنامه‌های کوتاه مدت من برای هندبال برگزاری جشنواره این رشته در دهه فجر و تشکیل یک تیم گروه است و امیدوارم با همدلی و همراهی خانواده این رشته بتوانیم در جهت اعتلای هندبال گام برداریم.
از تجربه پیشکسوتان هندبال استان استفاده می‌کنید؟ صد در صد از تجربیات آنان استفاده خواهم کرد. همانطور که مدیرکل ورزش و جوانان در روز مجمع اعلام کردند یکی از دلایل عقب ماندگی ورزش کار انفرادی و عدم توجه به کار گروهی است.
به دنبال کار گروهی خواهید بود؟ شک نداشته باشد که این اتفاق رخ خواهد داد.
در این سال‌ها اختلاف زیادی در خانواده هندبال ایجاد شده است، برنامه‌ای برای ایجاد فضای دوستی ندارید؟ من دلایل این اختلاف را نمی‌دانم اما قطعا برنامه‌های زیادی برای ایجاد فضای دوستی و همدلی به اجرا خواهیم گذاشت و با دعوت از خانواده هندبال تلاش می‌کنیم علاوه بر کمک کردن مشکلات و اختلاف‌ها، دوستی را افزایش دهیم. اعتقاد دارم اگر قرار باشد رشدی صورت بپذیرد در فضای دوستی اتفاق خواهد افتاد نه در کینه و دشمنی.
مهم‌ترین ضعف هندبال البرز در این سال‌ها چه مواردی بود؟ کمبود امکانات و نداشتن سالن تمرین از جمله کمبودها بوده است که با ایجاد گارگروه تخصصی در جهت کمرنگ کردن آنها قدم خواهیم گذاشت.
بر روی استعدادیابی و همکاری با آموزش و پرورش برنامه‌ای دارید؟ به طور قطع مهم‌ترین بازوی حرکتی هندبال استان البرز آموزش و چرورش خواهد بود. باید از این فرصت بهترین استفاده ممکن را ببریم و با یک همکاری دو طرفه، از نونهالان و نوجوانان مستعد برای کمک به هندبال استان البرز بهره بگیریم.
در خصوص استعددادیابی صحبتی ندارید؟ متاسفانه تا به امروز به صورت سیستماتیک در این حوزه کاری انجام نشده اما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود موفق‌تر از قبل عمل کنیم.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود