1 آذر 1399
شماره خبر: 245330

رفت و آمد عابرین پیاده هم از ساعت ۹ شب منع شده است؟

سپیدار‌آنلاین: گروه گفتگو

رفت و آمد عابرین پیاده هم از ساعت ۹ شب منع شده است؟


همزمان با ورود به سومین ماه پاییز ۹۹ و با آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی و اطلاع‌رسانی در خصوص آن، چند سوال پرتکرار از سوی مخاطبان مطرح شده بود که بر آن شدیم به این پرسش‌ها پاسخ دهیم.
روابط عمومی استانداری البرز در پاسخ به پرسش‌های زیر اعلام کرد:
فعالیت تاکسی‌های اینترنتی به چه شکل خواهد بود؟ این تاکسی‎ها در زمره حمل و نقل عمومی قرار دارند و مشمول ممنوعیت نخواهند شد.
منع تردد از ساعت ۹ شب، مخصوص خودروهاست یا عابران؟! این ممنوعیت شامل عابران پیاده نیست.
چه نهادی قرار است بر روی بستن صنوف نظارت کند؟ در استان‎ها کمیته نظارت با حضور بسیج و بازرسان اتاق اصناف، پلیس اماکن و هلال احمر، به صورت میدانی بر اجرای طرح نظارت دارند.
در زمان اجرای طرح شرکت‌های خصوصی تعطیل هستند؟ فقط شرکت‎های خصوصی مربوط به گروه ۱ مشاغل فعالیت دارند.
شیوه تردد کارگران کارخانه‎ها مجاز، به حاشیه شهر چگونه است؟ اگر کارگران برای رفتن به محل کار، نیاز به خروج از شهر داشته‎ باشند، تردد آن‎ها با هماهنگی ناجا و ارائه اسناد بلامانع خواهد بود.
نحوه تردد شاغلان در ساعات منع تردد چگونه است؟ لیست خودروهای مشاغل ضروری از طریق فرمانداری‎ها به راهور اعلام خواهد شد تا شاغلان آن‎ها اعمال قانون نشوند.
رفت و آمد خبرنگاران در ساعات ممنوعیت چطوری باید باشد تا جریمه نشوند؟ مشاغل هماهنگ شده از جمله خبرنگاران، با هماهنگی فرمانداری ها و راهور اقدام می شود لذا جریمه شامل آنها نخواهد شد.
ساعات کاری حمل و نقل عمومی در این دوره محدودیت‎ها چگونه است؟ در این طرح محدودیت ساعت برای فعالیت حمل و نقل عمومی پیش بینی نشده است.کاسبی که شغل او در حوزه مواد غذایی و کالاهای ضروری نیست از روز شنبه می تواند به سر کار برود یا خیر؟! کاسبان عزیزی که در زمره گروه اول مشاغل باشند، شامل محدودیت و ممنوعیت در وضعیت‌ها نخواهند شد.

منبع ایسنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود