8 آبان 1392
شماره خبر: 109031

هیاهوها در سر و صدای موتور عمرانی گم می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه گزارش

هیاهوها در سر و صدای موتور عمرانی گم می شود


سرپرست معاونت فنی عمرانی استانداری البرز در نشست خبری خود در پاسخ به حاشیه های ایجاد شده درباره انتصاب این معاونت گفت: با آغاز فعالیت های کلان و توسعه محوری معاونت فنی عمرانی تمام هیاهوها در سر و صدای موتور عمرانی گم می شود.
مجید سریزدی در جریان نخستین نشست خبری خود در جمع خبرنگاران استان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر هجمه های وارد شده و برخی بی اخلاقی ها نسبت به انتصاب وی گفت: افق دید و وظایف ما آنقدر کلان است که به راحتی از کنار اتفاقات کوچک و بی محتوا و بی اخلاقی ها می گذریم. وی تصریح کرد: فرهنگ تخریب و پرداختن به حاشیه ها باید از این استان بیرون رود. سریزدی در ادامه، صحبت های خود در مراسم معارفه اش را یادآور شد و بیان کرد: در معارفه ام هم گفتم کار کردن در حوزه عمرانی همانند قایق سواری بر روی رودخانه های خروشان است همان میزان که لذت و هیجان دارد، قطعاً خیس هم می شویم و امکان چپ شدن قایق هم وجود دارد. وی با بیان اینکه با روشن شدن موتور فعالیت های عمرانی تمامی هیاهوها و سرو صداها در موتور عمرانی گم می شود، ادامه داد: کار در حوزه عمران همانند بولدوزری است که جاده ای کوهستانی را بازگشایی می کند در بین راه ممکن است به مانعی برخورد کنیم اما هیچ چیز متوقف نمی شود موانع جابجا می شوند چون هدف بالا است. سرپرست معاونت فنی عمرانی استانداری البرز گفت: اهداف ما کلان و بزرگ است و هر چقدر وظیفه ما بزرگتر در مقابل مسائل کوچک تر به دیده اغماض می نگریم و بی اخلاقی ها باعث این نمی شود که کنار برویم. وی افزود: پرداختن به این مباحث جز اتلاف وقت چیزی در بر ندارد. وی همچنین به صحبت هایی که درباره مدیر رد صلاحیت شده می شود اشاره کرد و گفت: بنابه مصالحی در زمانی اعلام شده بود که در شورای شهر حضور پیدا نکنم و به جهت رعایت برخی مسائل انصراف دادم. سریزدی تأکید کرد: برخی گمانه زنی ها موجب شبهه افکنی می شود.
شبهه انگیزان در شهر سر و کارشان با حاکم خواهد بود
این مسئول در ادامه به سخنان امام جمعه سابق شهر کرج اشاره کرد و ادامه داد: این جمله را از ایشان نوشته ام که «امروز ایجاد شبهه از مهمترین ابعاد توطئه دشمنان است و اگر کسی در جهت ناامیدی مردم و شبهه حرکت کند همانگونه که علما و بزرگان تعیین تکلیف کرده اند حکم با حاکم شهر خواهد بود.» وی افزود: همه دوستان من هستند حتی آنهایی که نمی شناسیم و ما را نمی شناسند.
سریزدی همان سریزدی سابق است
سریزدی در پاسخ به سؤال این خبرنگار در خصوص تفاوت سریزدی دوران مدیریت پیشین شهرداری

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود